همه ی دستگاه ها آمادگی لازم برای مقابله با موج هشتم کرونا را داشته باشند.

فرماندار شهرستان خوسف که صبح امروز شنبه 17دی ماه در جلسه ی کارگروه سلامت ،رفاه و توسعه اجتماعی اظهار داشت : برای اقدامات پیشگیرانه باید در حوزه مقابله و درمان نیز همه دستگاه های ذی ربط آمادگی لازم را در زمینه ورود به موج هشتم کرونا را داشته باشند.


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، محمد علی ایمانی ضمن تاکید بر آمادگی مقابله با بیماری های ناشی از پشه آئدس گفت:در خصوص بیماری سل و سایر بیماری های واگیر نیز باید با همین رویکرد آمادگی لازم وجود داشته باشد.
همه ی دستگاه ها آمادگی لازم برای مقابله با موج هشتم کرونا را داشته باشند.
مقام عالی دولت در شهرستان خوسف ،فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در زمینه مقابله و پیشگیری از بیماریها را بسیار مهم دانست و تصریح کرد:در بحث جوانی جمعیت نیز موضوع فرهنگ سازی و بکارگیری سیاست های ایجابی و تشویقی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

ایمانی از رفع مشکل رهاسازی و تخلیه فاضلاب شهر خوسف به عنوان یکی از دغدغه های مهم دولت در استان و شهرستان یاد کرد و افزود:انجام اقدامات زیربنایی و رفع مشکلات موجود در این زمینه در دستور کار قرار دارد.

رئیس شورای توسعه ی سلامت ، رفاه و توسعه ی اجتماعی شهرستان خوسف ضمن تاکید بر انجام اقدامات مناسب در حوزه مسئولیت اجتماعی معادن گفت:این مهم باید با مدیریت بخشداران و  هماهنگی دستگاه های مجری صمت و کار،تعاون و رفاه اجتماعی به انجام برسد و به وظیفه اجتماعی خود در حوزه سلامت و رفاه اجتماعی نیز ورود کنند.

ایمانی با بیان اینکه در اقدامات حوزه سلامت و رفاه اجتماعی باید برنامه هایی عاجل و آنی به انجام برسد افزود:در این خصوص تلاشهایی نیز در قالب برنامه های میان و بلند مدت می بایست مد نظر قرار گیرد.

وی ضمن محکومیت شدید نشریه فرانسوی در هتک حرمت به ساحت مقدس زعیم عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظه الله) گفت:این اقدامات خبیثانه نشان از استیصال و درماندگی استکبار جهانی است که هوشیاری همه ما را می طلبد و تا زمانیکه مسیر ما در راه تحقق حق و عدالت ادامه دارد نقشه های شیطانی دشمن نیز ادامه خواهد داشت.