پیکر مطهر ۶ شهید گمنام دفاع مقدس در بجنورد تشییع شد

یکر پاک ۶ شهیدگمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) امروز (سه شنبه) با حضور مسوولان استانی و شهرستانی از مسجد انقلاب به سمت میدان مرکزی شهر بجنورد تشییع شد.


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ،مردم خراسان شمالی امروز سه شنبه نیز از ساعت ۹ صبح در مسجد انقلاب گرد هم آمدند و پیکر این شهیدان گلکون کفن را تا میدان کارگر تشییع کردند.

این آیین با حضور شماری از مسوولان استان، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم ولایتدار خراسان شمالی برگزار شد.

بر اساس برنامه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی، این استان از ۲۹ آذرماه میزبان این لاله های سرخ بودند که مراسم استقبال در هر شهرستان ساعت ۱۵ و مراسم وداع بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع آن شهرستان برگزار شد.

این آیین ابتدا در شهرستان فاروج، شیروان، اسفراین، جاجرم، گرمه، رازو جرگلان، مانه و سملقان و در نهایت امروز در مرکز استان برگزار شد.

براساس برنامه‌ریزی های انجام شده؛ چهار شهید گمنام در مرکز استان و ۲ شهید در شهرستان مانه و سملقان تدفین می شوند.

شهدای گمنام در پادگان یگان ویژه نیروی انتظامی استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، دادگستری کل، پتروشیمی بجنورد، در ستاد فرماندهی فراجای مانه و سملقان و روستای گزآباد این شهرستان تدفین می شوند.

همچنین آیین وداع با این شهدا چهارشنبه شب همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد.


در ادامه بیننده گزارش تصویری باشید :