شب یلدایی کودکان بی سرپرست با دادستان بیرجند

دادستان بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی ، شب یلدا را با کودکان بی سرپرست سپری کرد.


 به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ،حجت الاسلام و المسلمین نسائی زهان دادستان بیرجند در حسینه موسی بن جعفر (ع) واقع درمحله کاظمیه بیرجند حضور یافت تا یلدا را درجمع خانواده‌های نیازمند و با کودکان بی سرپرست و بد سرپرست این محله جشن بگیرد.
دادستان خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به این که این محله از مناطق محروم بیرجند است ادامه داد: مرکز نیکوکار موسی بن جعفر (ع) در این محله حدود 500 خانواده محروم را مورد حمایت قرار می‌دهد که قابل تقدیر و ستایش است.
وی در پیامی به خیرین و مردم نیکوکار گفت: مرکز نیکاری موسی بن جعفر (ع) آمادگی دارد تا کمک‌های نقدی وغیر نقدی آن‌ها را جهت یاری نیازمندان جمع آوری و بین آن‌ها توزیع کند.
دادستان مرکز استان خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم با شنیدن مشکلات مراجعان، قول بررسی آن‌ها را داد که از مهمترین این مشکلات قولنامه‌ای بودن برخی از خانه‌های مسکونی و عدم صدور سند برای آن‌ها و همچنین مشکلات برخی خانواده‌های زندانیان بود.
در این مراسم 25 بسته معیشتی شامل مواد غذایی، پوشاک، شیرینی و میوه به ارزش هر بسته 2 میلیون و 500 هزار تومان و 100 عدد غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست توزیع شد.
این بسته‌ها به همت پایگاه بسیج موسی بن جعفر (ع)، مرکز نیکوکاری موسی بن جعفر (ع)، گروه جهادی امام سجاد (ع)، پایگاه بسیج خواهران عالمه و با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تهیه شده است.