رسانه‌های خراسان‌جنوبی روایت اول صحیح را در سفر آیت‌الله رئیسی انتقال دهند

مشاور سخنگوی دولت با اشاره به پوشش رسانه‌ای مطلوب سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی، گفت: از خبرنگاران این استان درخواست می‌کنیم در سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی روایت اول صحیح را به منظور اطلاع‌رسانی منتقل کنند.

رسانه‌های خراسان‌جنوبی روایت اول صحیح را در سفر آیت‌الله رئیسی انتقال دهند

   حمید رضا تاکی


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ،دکتر فتاحی، مشاور سخنگوی دولت،امروز ۲۲ آذرماه در نشست برنامه ریزی اقدامات رسانه‌ای پیرامون سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی اظهار کرد: مردم خراسان جنوبی شایسته بهترین خدمات هستند و با تشکیل دولت سیزدهم پس از سال‌ها آرزوی جوانان انقلابی مبنی بر ایجاد یک دولت مردمی و انقلابی محقق شد.

وی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی نخبه پرور، ولایی و اهل ایمان هستند، افزود: در گذشته کم کاری‌هایی در خراسان جنوبی صورت گرفته است، ما این نکته را قبول ندارم که به خاطر برخی ویژگی‌های مثبتشان در حوزه خدمت رسانی دیده نشده‌اند ، و عزم دولت سیزدهم بر انجام بهترین خدمات و رفع مشکلات منطقه است.


وی گفت: به عنوان مثال وقتی در دولت قبل تولید خودرو از یک میلیون و ۵۰۰ هزار به ۷۰۰ هزار خودرو در سال کاهش یافت یک باره نمی‌توان شرایط را در حوزه خودرو تغییر داد؛ زمانی که می‌گوییم در برخی بخش‌ها باید به دولت فرصت دهیم به واسطه آن است که در گذشته آن بخش‌ها را به مرز نابودی رسانده‌اند، اما ضعف‌ها و نقدها را نباید کتمان کنیم.

فتاحی با اشاره به کارآمدی دولت انقلابی، خاطرنشان کرد: باید نقش خود را به عنوان رسانه در این مسیر انقلابی درست تعریف کنیم چراکه بستر فضای مجازی دست دشمنان کشور بوده و باید هوشیار بود.

مشاور سخنگوی دولت گفت: از خبرنگاران این استان درخواست می‌کنیم در سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی روایت اول صحیح را به منظور اطلاع‌رسانی منتقل کنند.

در این جلسه مدیران رسانه‌های استان به بیان مشکلات ملی، استانی و صنفی خود پرداختند. توجه به پروژه‌های مهم آب و راه‌آهن، ضرورت ملموس بودن نتایج سفر برای مردم، توجه به دوره‌های آموزشی رسانه، تعیین لایحه حمایتی از رسانه‌ها و توجه به تامین تجهیزات رسانه‌ها برای پوشش باکیفیت اخبار از جمله مهم‌ترین مواردی بود که در این نشست مطرح شد. فتاحی نیز قول انتقال آن به هیئت دولت و پیگیری برای رفع آن‌ها را داد .

رئیس جمهور به همراه شماری از اعضای هیات دولت روز پنجشنبه هفته جاری (۲۴ آذر ماه) به استان خراسان جنوبی سفر می‌کند و بنا به اعلام استاندار، سفر رئیس جمهور دو روزه است و تا پایان روز جمعه ۲۵ آذر ماه ادامه خواهد داشت.