آمادگی فردوس برای میزبانی از زائران حاج قاسم

فرماندار فردوس خبر داد :  فردوس آمادگی میزبانی از زائران حاج قاسم سلیمانی را دارد .

  اعظم جمالی


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ،فرماندار فردوس در جلسه برنامه ریزی مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی با اشاره به سخنانی از رهبری پیرامون جایگاه سردار دلها گفت: از نگاه رهبری اگر کسی می‌خواهد گرایش مردم به انقلاب را بفهمد به مراسم تشییع پیکر حاج قاسم نگاه کند.

مهدی روشن افزود: عزت، کرامت و امنیتی که داریم همه و همه از شهداست و گل سر سبد شهدا حاج قاسم سلیمانی است و مقام معظم رهبری در سخنان خودشان از حاج قاسم همیشه نام می‌برند.

وی هدف از برگزاری جلسه را برنامه‌ریزی برای خدمت به زائران حاج قاسم در مراسم سالگرد وی عنوان و تصریح کرد: فردوس خادم الشهدا است و از انجایی که این شهرستان در مسیر زائران حاج قاسم قرار گرفته، برای ما مایه افتخارست که میزبان این زائرین باشیم.

فرماندار فردوس تاکید کرد: ستاد خدمات سفر و همچنین دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در سه شهر فردوس، اسلامیه و باغستان آمادگی کامل برای میزبانی زائران حاج قاسم را داشته باشند.

روشن خاطر نشان کرد: با توجه به اتفاقاتی که در مدت اخیر در کشور افتاده باید با چشم و دل و زبان جایگاه شهدا را بزرگ کنیم. وی ادامه داد: برگزاری جشنواره و برنامه هایی متناسب با حاج قاسم در حوزه شعر، تاتر و سرود در آموزش و پرورش و در بین دانش آموزان برگزار شود تا با تولید اثر و بروز استعداد ها مکتب حاج قاسم معرفی شود.

فرماندار فردوس گفت: مستندهای بسیار خوبی در خصوص حاج قاسم و اقدامات او وجود دارد که لازم است با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد جمع آوری و در این ایام به هر نحوی در شهرستان پخش شود.

وی افزود: با برپایی موکب ها و همکاری هیئات مذهبی، خادمیاران رضوی و اصناف آمادگی پذیرایی و خدمات دهی به کاروان ها را داشته باشیم.

در ادامه سایر اعضای جلسه به بیان نقطه نظرات خود در خصوص پذیرایی هرچه بهتر از زائرین حاج قاسم سلیمانی پرداختند.