سالن‌های ژیمناستیک در خراسان جنوبی تجهیز می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: با همکاری سه‌جانبه وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ژیمناستیک و اداره کل ورزش و جوانان برای تجهیز سالن‌های ورزشی در شهرستان‌ها براساس یک برنامه زمان‌بندی اقدام می‌شود تا سالن‌ها در اختیار هیات ژیمناستیک قرار گیرد.سالن‌های ژیمناستیک در خراسان جنوبی تجهیز می‌شود

به گزارش خبرگزاری بازتاب خراسان ،حسن عزیزی روز شنبه در مجمع عمومی انتخاب رییس هیات ژیمناستیک استان خراسان جنوبی افزود: در زمینه سالن‌های اختصاصی ژیمناستیک در مرکز استان آمادگی داریم که کار را دنبال کنیم.

وی گفت: در راستای ارتقای سطح کیفی آموزش از سرپرست فدراسیون تقاضا دارم که نگاه ویژه به خراسان جنوبی داشته باشند تا با توجه به استعداد و ظرفیتی که در استان وجود دارد، شاهد پیشرفت و تعالی هرچه بیشتر این حوزه باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: نگاه ما به هیات ژیمناستیک به عنوان محور توسعه ورزش و تربیت بدنی است و وقتی از توسعه ورزش و تربیت بدنی صحبت می‌کنیم مجموعه‌ای از فعالیت‌های سازمان‌یافته است که برای ارتقای مهارت‌های حرکتی پایه انجام می‌شود و نقطه اصلی این حرکت هیات ژیمناستیک است که می‌تواند زمینه‌ای را برای شناساسی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کودکان و نوجوانان فراهم کند.

وی ادامه داد: امیدواریم زمینه تعامل با آموزش و پرورش برای توسعه ورزش ژیمناستیک در مهد کودک‌ها و مدارس استان بیش از پیش فراهم شود.

مجمع انتخاباتی هیات ژیمناستیک خراسان جنوبی امروز به ریاست سرپرست فدراسیون ژیمناستیک و با حضور ۳۱ نفر از اعضای مجمع برگزار شد که پس از رای‌گیری حسین بیابانی با کسب ۳۱ رای به مدت چهار سال به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

همچنین با رای اعضای مجمع، مرضیه حسینی به عنوان نایب رییس، مهدیه محمدی‌پور خزانه‌دار، محمداسماعیل افضل‌پور کارشناس خبره، غلامحسین حسینی عضو هیات رییسه، راضیه نصرآبادی عضو هیات رییسه و رقیه بهاری به عنوان بازرس هیات انتخاب شدند.

انتهای پیام/


منبع : ایرنا

کد خبر:129