نمایشگاه قرآن مرکزاستان افتتاح شد

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در اولین روز از هفته قرآن، عترت و نماز نمایشگاه قرآن مرکز استان،در دارالقرآن عترت(مرحومه کبری کارگر) افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، سید علیرضا موسوی نژاد، در آیین افتتاح این نمایشگاه قرآنی اظهار کرد: نمایشگاه قران در 12 غرفه با موضوعات پاسخگویی به شبهات و سؤالات دینی، علوم و معارف قرآنی، مشاوره حفظ قرآن، کتب درسهایی ازقرآن و اهدای مصحف شریف از امروز،سه شنبه،پانزدهم لغایت بیست و دوم آذر ماه جاری دایر می باشد.

وی، با بیان این که نمایشگاه قرآن بیرجند همه روزه به جز ایام تعطیل، از ساعت 8صبح لغایت 16 عصر برای بازدید دانش آموزان و فرهنگیان استان دایر می باشد، عنوان کرد: این نمایشگاه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، آشنایی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا با مراکز دارالقرآن و انس بیشتر آینده سازان انقلاب با قرآن کریم برپا شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، برپایی محفل انس با قرآن را از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه اعلام کرد و یاد آور شد: دانش آموزان ، اولیای محترم و فرهنگیان عزیز می تواند با اهدای یک یا چند جلد قرآن کریم در ثواب توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی سهیم شوند.