کاروان روایت حبیب در خراسان شمالی آغاز به کار کرد

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی از آغاز به کار کاروان «روایت حبیب» در استان خبر داد و گفت: بجنورد، شیروان و آشخانه میزبان این کاروان هنری هستند.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، اکرم صدیقی اظهار کرد: کاروان هنری «روایت حبیب» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی به مدت ۴ روز میهمان خراسان شمالی است.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی ادامه داد: کاروان هنری «روایت حبیب» عنوان یک کاروان متشکل از بیش از ۵۰ هنرمند است که در قالب برنامه‌های میدانی در سطح شهرهای مختلف و همچنین برگزاری یادواره و شب‌های خاطره، تلاش دارد به سهم خود در زنده نگه‌داشتن یاد فرمانده بزرگ مقاومت سردار سلیمانی، گامی برداشته باشد.

وی افزود: این کاروان استان به استان حرکت می‌کند تا نهایتاً در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به کرمان برسد.

صدیقی بیان داشت: شیروان، آشخانه و بجنورد میزبان این گروه هستند.

وی تصریح کرد: امسال کاروان هنری روایت حبیب چند مخاطب دارد که شامل توده مردم با محوریت خانواده‌ها، مناطق کمتر برخوردار، هنرمندان استان، کودکان و نوجوانان است و بر این اساس برنامه‌های مختلفی به صورت مستقل برای هر گروه از مخاطبان برگزار می‌شود.

صدیقی گفت: اجرای پرده‌خوانی شهید حمیدی‌زاده و موسیقی مقامی در شیروان، آشخانه و بجنورد در نوبت صبح و همچنین اجرای برنامه سفیر حبیب در این شهرها طی نوبت عصر، برگزاری ورکشاپ‌های طراحی و بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان از آن‌ها، محفل خاطره‌گویی در پلاتو شمس و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان از جمله برنامه‌های شاخص طی این ۴ روز است.