عملیاتی شدن تمامی مصوبات سفر استاندار به شهرستان سربیشه

ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: کلیه مصوبات سفر استاندار به شهرستان سربیشه، عملیاتی شده است.


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ،علیرضا عباس زاده، چهارشنبه ۹ آذر در جلسه بررسی مصوبات سفر استاندار به سربیشه که با حضور فرماندار این شهرستان و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی همراه بود، اظهار کرد: سفر استاندار به شهرستان سربیشه، تیرماه ۱۴۰۱  انجام شد و ۱۵ مصوبه به همراه داشت.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه از این تعداد مصوبه تاکنون شش مورد به طور کامل محقق شده، تصریح کرد: تعداد ۹ مصوبه دیگر در حال اجرا و یا پیگیری برای تخصیص اعتبار برای اجراست. 

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه تعدادی از مصوبات سفر استاندار به شهرستان سربیشه در خصوص اجرای پروژه های مربوط به حوزه آب است، افزود: با توجه به خشکسالی های چند سال گذشته و این که با مشکل کمبود آب مواجه هستیم ، تلقی عموم مردم در زمینه آب را به خوبی در استان باید مدیریت کنیم.

عباس زاده با اشاره به اقدامات انجام شده برای انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به استان بیان کرد:  انتقال آب از دریای عمان برای تأمین آب مورد نیاز صنعت در اولویت قرار دارد.

وی یادآور شد: همه شهرستان‌ها انشعاب‌هایی از خط انتقال آب دریای عمان خواهند داشت و انجام این کار در زمان بحران کمک زیادی برای استان خواهد بود.