مسئول فضای مجازی سپاه انصارالرضا ع : روایت و پشتوانه مردمی، نقطه قوّت انقلاب اسلامی بوده است

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالرضا ع خراسان جنوبی در همایش تجلیل از فعالان فضای مجازی بسیج شهرستان فردوس اظهار داشت: ما انقلاب را با جنگ روایت ها بردیم و در واقع با نوار و اعلامیه، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالرضا ع : روایت و پشتوانه مردمی، نقطه قوّت انقلاب اسلامی بوده است
  اعظم جمالی ، به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ، رضایی گفت: امروز نیز شاهد روایت های سنگین مردمی هستیم که تجلی آن، خودش را در راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس نشان داد.
وی تصریح کرد: امروز مرجعیت رسانه ای جوانان و‌ نوجوانان ما از صدا وسیما به رسانه های غربی، تغییر کرده، چون ما درگیر جنگ روایت ها بوده و هستیم.
مسئول فضای مجازی سپاه انصارالرضا ع خراسان جنوبی یادآور شد: در جنگ روایت ها کسی که اولین روایت را بیان‌ کند، تاثیرگذار است، بنابراین روایت اول، محتوای مردمی و شبکه منسجم و فعال از جمله عوامل مهم و تاثیرگذار است.
رضایی با اشاره به اینکه امروز نوع فعالیت ما اداری و سازمانی است، گفت: برای تاثیرگذاری بیشتر باید فعالیت و واکنش ما با محتوای مردمی باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت: امروز ما در فضای مجازی یک وظیفه بیشتر نداریم و آن روشن‌ کردن مسیر و راه برای جوانان و‌ نوجوانان است.
سرهنگ ‌محمد فاطمی نسب افزود: سیاست دشمن همیشه این بوده که حق و باطل را با هم ترکیب و تشخیص را سخت کند و وظیفه ما این است که فضا را روشن و اول خودمان را مسلح کنیم.
وی با اشاره به زندگی ساده رهبر انقلاب اسلامی تصریح کرد: مقایسه رهبر انقلاب با شاهان و حاکمان فاسد و‌ زورگوی قبل انقلاب، بزرگ ترین ظلم است.
فرماندار شهرستان فردوس نیز با اشاره به سخن رهبر معظم‌ انقلاب مبنی بر اینکه اگر رهبر انقلاب نبودم مسئول قرارگاه فضای مجازی میشدم، گفت: این سخن نشان از اهمیت و نقش فضای مجازی دارد.
مهدی روشن افزود: در فضای مجازی باید با جنگ روایت ها آشنا باشیم و در این جنگ تهاجمی عمل کنیم و گرنه باخته ایم.
وی همچنین با اشاره به اینکه در فضای مجازی یک‌ لایک یا هشتک می تواند در انتشار موضوع یا خبر تاثیرگذار باشد، تصریح کرد: جزیره ای کار کردن در فضای مجازی شکست است و باید بدانیم چه کاری را تایید یا کمک می کنیم.