فرماندار فردوس : بسیج می تواند گره گشای همه مسائل کشور باشد

همایش تجلیل از جهادگران شهرستان (رزمایش جهادگران فاطمی۲) با حضور فرماندار شهرستان، ائمه جمعه فردوس و اسلامیه، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، بسیجیان و جهادگران شهرستان در محل هیئت ابوالفضلی فردوس برگزار گردید.
فرماندار فردوس : بسیج می تواند گره گشای همه مسائل کشور باشد
  اعظم جمالی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ، فرماندار شهرستان فردوس گفت: بسیج میتواند گره گشای همه مسائل کشور باشد و نگاه بسیجی این گره گشایی را می‌تواند سرعت بخشد.

مهدی روشن گفت: مسأله ای که امروز به آن نیاز داریم و باید به آن توجه کنیم روحیه بسیجی و‌ جهادی است.

وی گفت: بسیج به عنوان یک نوع آوری و ایده توسط امام راحل، برای مشارکت مردم در عرصه های مختلف کارهای بزرگ و اثر بخش بود.

فرماندار شهرستان فردوس افزود: اگر بخواهیم مشکلات موجود در مسیر پیشرفت و توسعه کشور، استان و شهرستان برطرف شود؛باید روحیه بسیجی در همه عرصه ها حاکم باشد.

روشن با تاکید بر اینکه بزرگترین شاخصه بسیج کار جهادی است، افزود: کار جهادی شاخصه ای برای ارزیابی و معیار افرادی است که در بسیج کار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هرجا کار جهادی و انقلابی انجام دادیم پیشرفت کردیم و هرجا غفلت کردیم عقب ماندیم، تاکید کرد: همه افراد جامعه می‌توانند با این شاخصه به پیشرفت و توسعه کشور کمک کنند .

روشن اظهار کرد: اجلاسیه ملی جهادگران برای اولین بار یک رویداد ملی در تاریخ شهرستان فردوس با نگاه بسیجی و جهادی بود که برگزار شد و شاید در ابتدا افرادی بودند که برگزاری اجلاسیه را در توان شهرستان نمی دانستند ولی بعد از این اجلاسیه اذعان کردند که کار بزرگ و کاملی در فردوس انجام شده است.

فرماندار شهرستان فردوس بیان داشت: اگر نگاه جهادی داشته باشیم با گذشت ۵۴ سال از زلزله تلخ اما مبارک به لحاظ اتصال به ولایت و رهبری، می توان نام ولایت را در اوج برد و یک کار ماندگار را رقم زد.

روشن با بیان اینکه حضور دو ماهه حضرت آقا در فردوس و برگزاری اجلاسیه برای ثبت تاریخی روز ملی جهادگر در کشور کمک کرد، افزود: برخی شبهه ایجاد کردند که این اجلاسیه چه دستاوردی برای شهرستان داشته، باید گفت ثبت معنوی یک سند به نام شهرستان فردوس و ثبت ملی روز ملی جهادگر در کشور مطرح و در حال پیگیری است.

وی بیان داشت: تشکیل قرارگاه جهادی که امروز در شهرستان مطرح می شود، نتیجه یک کار بزرگ جهادی بوده و از برکات این اجلاسیه است.

فرماندار شهرستان فردوس در پایان به فعالیت های صورت گرفته در ایام اجلاسیه و نیز تقدیر از کمیته های ۱۳ گانه این اجلاسیه پرداخت.