دیدار جمعی از بسیجیان شهرستان خوسف با امام جمعه

سرهنگ دوم پاسدار حمید ابراهیمی، بیان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند بسیج شجره طیبه و درختی پرثمر است. اگر ایشان همین یک جمله را در مورد بسیج می فرمودند برای ما کفایت می کرد، چرا که این جمله نشان دهنده جایگاه والای بسیج و بسیجیان در نگاه و نظر امام (ره) است.

دیدار جمعی از بسیجیان شهرستان خوسف با امام جمعه
  ستایش نخعی به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ،حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی، امام جمعه شهرستان خوسف نیز ضمن تبریک هفته بسیج خدمت همه بسیجیان ایران اسلامی گفت: بسیج بر اساس اندیشه اسلامی شکل گرفت و بر اساس اندیشه اسلامی به انسانیت خدمت می کند. لذا تاریخچه اندیشه بسیج به سال 1351 برمی گردد که امام راحل در نجف گفتند که باید بسیج شکل بگیرد و این امر اختصاص به ایران هم ندارد؛ چرا که اندیشه ای است قرآنی  که برای نجات بشریت آمده است.


وی افزود: آیه 54 سوره مبارک مائده ویژگی هایی را بیان می کند که می توان این ویژگی ها را کاملا در شجره طیبه بسیج مشاهده نمود این افراد خداوند آنها را دوست دارد و آنها نیز متقابلا خدا را دوست دارند.بسیجی واقعی و یاوران راستین خدا رابطه شان با خدا قطع نمی شود.

امام جمعه شهرستان خوسف با بیان اینکه ویژگی اول این گروه این است که خدمت گزار مردم اند. بسیج همه جا حضور پیدا می کند و رنگ و عقیده برایش مهم نیست بلکه انسانیت برایش مهم است و تفکر بسیجی منادی پیام انسانیت است. ویژگی دومشان این است که نسبت به کافران سخت گیرند.

وی اظهار داشت : بسیجیان در مقابل تعرض و تجاور به مرزهای سرزمینی و عقیدتی مردم ایران ساکت نمی نشیند و تا آخرین قطره خون از آرمان ها دفاع می کند. ویژگی سوم بسیجیان از منظر این آیه شریفه جهاد در راه خدا است. بسیجیان در تمامی عرصه ها حضور دارند و چون که دشمن این ها را منشا اثر می داند با این ها مبارزه می کند.


حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی افزود : چهارمین ویژگی این گروه این است که از ملامت ملامت کنندگان نمی هراسند. بسیجی تحت تاثیر تبلیغات دشمن قرار نمی گیرد و از قدرت های پوشالی نمی ترسد. بسیجی می داند که مهمترین ابزار دشمن دروغ است. چنانکه شبکه های معاند از ابتدای حوادث و اغتشاشات تا الان نزدیک 65 هزار خبر تولید کرده اند که 38 هزار خبر دروغ بوده است.