برگزاری ۱۷۱ عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان فردوس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس : بسیج یک فرهنگ و یک جریان است و در دفاع مقدس این مجموعه بزرگ خود را پیدا کرد و در همه عرصه هایی که در طول انقلاب اسلامی با آن مواجه بودیم بسیج خاطره خوبی در همه اذهان بجا گذاشت.

برگزاری ۱۷۱ عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان فردوس
  اعظم جمالی ، به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ، سرهنگ محمد فاطمی نسب در نشست خبری بمناسبت فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت : بسیج در عرصه های مختلف امنیتی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، بهداشتی درمانی، فضای مجازی و اقتصاد مقاومتی همواره حضور فعال و پررنگی دارد.

وی شعار امسال هفته بسیج را «بسیج خدمتگزار مردم ایران» عنوان کرد و افزود: در هفته بسیج امسال تعداد ۱۷۱ عنوان برنامه در سه سطح پایگاه های مقاومت، حوزه های مقاومت و ناحیه مقا‌ومت بسیج اجرا می شود.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس، دیدار ائمه جمعه با حضور نخبگان و بسیجیان با هدف میثاق با ولایت، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و علمی، پیاده روی خانوادگی، تورهای ایست و بازرسی بصورت ویژه، تجلیل و تکریم از پیشکسوتان بسیج، کارگاه های آموزشی در مباحث خانواده و عفاف و حجاب، رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی، همایش فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، رزمایش کمک های مومنانه، محفل انس با قرآن، همایش تجلیل از فعالان فضای مجازی، افتتاح آسفالت بهشت آباد اسلامیه، برگزاری میز خدمت و حضور حلقات صالحین در محل مصلی نماز جمعه را از جمله ۲۷ برنامه شاخص در هفته بسیج عنوان کرد.

فاطمی نسب تصریح کرد: پس از اجلاسیه جهادگران، ۵۰۰ تُن قیر به شهرستان فردوس اختصاص یافت که در آسفالت جاده سُرند و بهشت آباد اسلامیه مورد استفاده قرار گرفت و با پیگیری انجام شده با درخواست ۵۰۰ تُن قیر دیگر نیز از سوی بسیج سازندگی موافقت شد که در پروژه های سطح شهرستان استفاده می شود.