القای ناامیدی یکی از راه های دشمن در جنگ شناختی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در جلسه شورای اداری شهرستان فردوس اظهار داشت: در سطح دنیا کمتر انقلاب اتفاق می افتد اما گاهی هم که انقلابی اتفاق می افتد، کمتر به اهداف و آرمان هایی که برای انقلاب خودشان تعریف کرده بودند، می رسند و اگر پیروز شوند در میانه راه مصادره می شوند.
القای ناامیدی یکی از راه های دشمن در جنگ شناختی است
 اعطم جمالی ، به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ، حجت الاسلام رضایی گفت: انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته، مسیر خودش را بخوبی طی کرده و آثار و برکاتش هم روزبه روز در سطح دنیا صادر می شود و امروز پشتوانه اصلی مردم یمن و فلسطین اندیشه انقلاب اسلامی ایران است و درس مقاومت را از ایران اسلامی نیز فراگرفته اند.
وی افزود: امروز دشمن همه قوای خود را به کار گرفته و همه احزاب از دموکرات تا آمریکا و‌ اروپا با هم ید واحده شده اند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند، چون می دانند این انقلاب و قدرت به کجا پیش می رود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: یکی از کارهای دشمن در جنگ شناختی، القای ناامیدی است که باید با تلاش و جهاد، امید را به مردم و جامعه تزریق کنیم.
رضایی یادآور شد: فاصله گرفتن از مردم سبب بروز فساد، ایجاد فشار بر مردم و‌ نیز بی اطلاعی از امور می شود بنابراین باید تا می توانیم به مردم نزدیک شویم.

خنثی کردن تلاش دشمن برای ناامیدی مردم، وظیفه اصلی ماست

فرماندار فردوس در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: دشمن همه هدفش را بکار گرفته تا تلاش ها و‌ موفقیت های نظام را ناچیز و نقص ها و‌ کمبودها را بزرگ جلوه دهد، بنابراین اگر در موضوع تبیین و ایجاد امید در جامعه کوتاهی کنیم، همه ما مقصر هستیم.
مهدی روشن به خدمات نظام در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: در این دولت ۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار به پروژه های عمرانی شهرستان تزریق شده و این واقعیت است که موتور توسعه شهرستان به حرکت درآمده است.
وی برگزاری اجلاسیه ملی در روز ۱۳ شهریورماه را بزرگ ترین رویداد فرهنگی در فردوس دانست و افزود: این اجلاسیه در جهت معرفی فردوس بسیار موثر بود و بیش از هزار دقیقه پخش زنده در شبکه های سراسری انجام شد.
فرماندار فردوس گفت: در حوزه مسکن نیز ۱۱ سال هیچ کاری انجام نشده بود ولی در این دولت ۸۵ هکتار زمین به ساخت دوهزار و‌۵۰۰ واحد ویلایی در فردوس و ۳۶ همتار رمین در اسلامیه اختصاص یافته است.
سیدمهدی علیپرست، رئیس شورای اسلامی شهر فردوس نیز با اشاره به فرارسیدن روز فردوس، برگزاری همایش نخبگانی با حضور دکتر محمدجعفر یاحقی، برگزاری نمایشگاه محصولات بومی و محلی، احیای بازی های بومی و محلی، برگزاری تورهای فردوس گردی در مدارس و دانشگاه ها را از جمله برنامه های روز فردوس اعلام کرد.
مرتضی سکندرپور، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس نیز با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج، برگزاری همایش تجلیل از جهادگران در محل هیئت رزمندگان، یادواره شهدای امنیت و حریم حرم، محفل انس با قرآن، افتتاح آسفالت بهشت آباد اسلامیه، عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه و برگزاری همایش بزرگ اقتدار بسیجیان را از مهم ترین برنامه های هفته بسیج در شهرستان فردوس اعلام کرد.