آخرین خبرها از تعرفه‌های جدید تلفن ثابت

خراسان جنوبی سرپرست محابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: مکالمات تلفن ثابت تا سقف هزینه نگهداری برای مشترکان رایگان است.
آخرین خبرها از تعرفه‌های جدید تلفن ثابت
به گزارش  پایگاه خبری بازتاب خراسان ، اسماعیل میری، دوشنبه شب 23 آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هر خط تلفن ثابت دارای هزینه‌های پرسنلی، نگهداری و بازسازی است.

وی با اشاره به کیفی سازی شبکه مخابرات، افزود: طبق تعرفه‌های جدید مخابرات، ماهانه مبلغی از مشترکان تلفن ثابت کسر شده و در ازای آن زمان تعیین شده برای مکالمه رایگان به مشترکان داده می‌شود؛ براساس برنامه پیش بینی شده تا سال ۱۴۰۳ تمام شبکه مخابراتی استان بازسازی می‌شود.

میری با بیان اینکه براساس مصوبه شورای رقابت و ستاد تنظیم بازار از شهریورماه امسال تعرفه‌های جدید تلفن ثابت در مراکز استان‌ها، شهرستان‌ها و روستاها ابلاغ شده است، بیان کرد: مبالغ تعیین شده برای خطوط تلفن ثابت در مرکز استان ماهیانه ۱۵ هزار تومان، در شهرستان‌ها ۱۰ هزار تومان و در روستاها طبق تعرفه گذشته بوده و تغییری نکرده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی با بیان اینکه نرخ مکالمات هیچ تغییری نکرده است، یادآور شد: نرخ مکالمات درون استانی هر دقیقه ۴۵ ریال، بین استانی ۳۳۰ ریال و ارتباط تلفن ثابت با همراه ۶۰۰ ریال است.

وی با بیان اینکه در پرداخت این تعرفه افراد می‌توانند از مکالمات رایگان بهره‌مند شوند، تصریح کرد: در مراکز استان ۳ هزار و ۳۳۳ دقیقه مکالمه رایگان و در شهرستان‌ها ۲ هزار و ۶۶۶ دقیقه است.