فرماندار فردوس: مساله اصلی مبارزه با مواد مخدر در حوزه نوجوانان و جوانان است

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان فردوس با حضور فرماندار ، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و اعضای ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
فرماندار فردوس: مساله اصلی مبارزه با مواد مخدر در حوزه نوجوانان و جوانان است
شهردار فردوس: به خبرنگار بعنوان یک مشاور زُبده نگاه شود  اعظم جمالی ، به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ، فرماندار فردوس در این جلسه با بیان این مطلب که مساله اصلی مبارزه با مواد مخدر در حوزه نوجوانان و جوانان است گفت: امروز مساله پیشگیری و درمان برای این قشر از جامعه حائز اهمیت است .

مهدی روشن گفت: تشکیل منظم و مستمر جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر حائز اهمیت بوده و مدیران باید با برنامه مدون و بصورت هدفمند مصوبات این جلسات را پیگیری کنند .

وی خاطرنشان کرد: در زمینه آموزش و محتوا ضعف هایی مشاهده می‌شود که تولید محتوای مناسب برای افرادی که در معرض خطر این بلای خانمان سوز هستند باید مد نظر قرار گیرد.

فرماندار فردوس ضمن تاکید بر تکمیل تجهیزات نیروی انتظامی برای مقابله با مواد مخدر بر تکمیل خانه عالم در روستاها نیز اشاره کرد و افزود: با تکمیل خانه عالم در روستاها و استقرار یک روحانی تا حد زیادی از آسیب های اجتماعی میتوان جلوگیری کرد .

روشن تصریح کرد: با تلاش هم افزا و همراهی دستگاه های عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر باید آسیب‌ها کاهش و نقاط قوت و پتانسیل‌های شهرستان در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی تقویت گردد .

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز در این جلسه گفت : مصوبات کمیته باید بصورت جدی پیگیری شود و به دلیل اهمیت آن در مرکز استان نیز پیگیر موارد مطروحه خواهیم بود .

حسنی مقدم با اشاره به اینکه یکی از بهترین جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان فردوس برگزار می‌گردد بیان داشت : تا حصول نتیجه صورت جلسات شورای مبارزه با مواد مخدر، کلیه اعضا پیگیر موارد هستند که جای بسی تقدیر دارد .

وی خاطر نشان کرد: کسانی که به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شوند چنانچه سرپرست خانوار باشند و مشکل معیشت نیز داشته باشند، به مدت ۶ ماه تحت پوشش کمیته امداد قرار می‌گیرند تا مساله و مشکلی متوجه خانواده طرف قرار نگیرد ‌.