امیدآفرینی در جوانان مطالبه فعالان دانشگاهی خراسان جنوبی

جمعی از اساتید دانشگاه‌های خراسان جنوبی در نشستی با نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی خواستار استفاده از ظرفیت مشورتی اساتید دانشگاه‌ها در فرهنگ‌سازی، امیدآفرینی و اعتمادسازی در جوانان و توجه بیشتر به دانشگاه‌ها شدند.
امیدآفرینی در جوانان مطالبه فعالان دانشگاهی خراسان جنوبی
به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، سعید جلیلی روز دوشنبه در سفر یک روزه خود به خراسان جنوبی در نشست ۲ ساعته با جمعی از روسا، اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های خراسان جنوبی در سالن شهید رحیمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند دیدار و گفت و گو کرد و در این دیدار جامعه دانشگاهی استان به بیان مشکلات موجود و ارائه راهکارهای آن پرداختند.

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند در این نشست با اشاره به حوادث اخیر کشور، گفت: در این حوادث دشمن از تمام تلاش خود برای آسیب‌زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرد تا بگونه‌ای حواس همه را از پیشرفت‌های کشور و نظام دور کند.

علی موسوی‌میرزایی افزود: یکی از اهداف دشمن ایجاد اختلاف بین نسل قدیم یعنی صاحبان انقلاب و نسل جدید از طریق بزرگنمایی مشکلات و ضعف‌ها با کمک رسانه و فضای مجازی است غافل از اینکه جامعه دانشگاهی، جوانان دلسوز و مردم ولایت‌مدار ما فریب دشمنان را نمی‌خورند.

وی بیان کرد: در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و سایر مشکلات زیادی در کشور وجود دارد که جامعه دانشگاهی یا مردم و جوانان راضی نیستند اما همه ما مصمم بوده و باور داریم راه حل همه این مشکلات از مسیر اراده ما می‌گذرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: همه ما باور داریم ایادی استکبار و جامعه جهانی پیشرفت ما را نمی‌خواهند لذا باید مشکلات را حل کرده و با دانش، پژوهش‌ها، تربیت نسل خوب و لبیک گفتن به مقام معظم رهبری بر مشکلات فائق آییم .