دشمن قصد مأیوس کردن مردم از نظام اسلامی را دارد

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در کارگروه فرهنگی اجتماعی سلامت زنان و‌ خانواده شهرستان فردوس اظهار داشت: در اتفاقات اخیر کشور، دشمن قصد مأیوس کردن مردم را دارد تا بگوید نظام اسلامی ناکارآمد است.


عباس مسجدی آرانی گفت: در رأس مجموعه نظام، عالمی مجتهد، متعهد، خداباور و دلسوز برای مردم قرار دارد و موفقیت های نظام به سبب حضور رهبر معظم انقلاب در رأس نظام است.
وی افزود: اگر در سه یا چهار دهه انقلاب از رهبر انقلاب یاد می گرفتیم امروز وضع ما اینگونه نبود و ما متاسفانه به خط و خط بازی و جناح و جناح بازی های مختلف مشغول شدیم.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به اینکه در حوادث اخیر، دشمن همه ابزار خود را به کار گرفته تا به نظام آسیب بزند، تصریح کرد: در موضوع مهسا امینی هیچ ضرب و شتمی صورت نگرفته و عده ای به این بهانه دست به اغتشاش زده و بعد شعار « زن، زندگی، آزادی» سر دادند، در حالی که باید بپرسیم در کدام دین و فرهنگ مانند کشور ما برای زنان ارزش و جایگاهی قائل شده اند؟

با تعیین تکلیف کارخانه شمش منیزیم برای ۴۰۰ نفر اشتغال زایی می شود
فرماندار فردوس نیز اظهار داشت: این شهرستان با ۲۰۵ شهید، ۴۶۰ جانباز و ۱۳ آزاده مردمی بسیار علاقه مند به نظام و رهبری دارد و در حوادث اخیر نیز کمترین موردی در شهرستان داشتیم.

مهدی روشن با اشاره به نامناسب بودن ساختمان و‌ امکانات پزشکی قانونی فردوس، گفت: با توجه به عبور سالانه ۱۰ میلیون مسافر از محورهای مواصلاتی این شهرستان، خواستار اخذ تصمیم عاجلانه در این خصوص هستیم.
وی همچنین ایجاد دفتر تحکیم خانواده در حوزه مشاوره، راه اندازی کمپ ترک اعتیاد مجهز، اختصاص اعتبار لازم به فاز دو زندان و توجه به چهار محله کم برخوردار فردوس را خواستار شد.
فرماندار فردوس همچنین خواستار تعیین تکلیف کارخانه شمش منیزیم فردوس شد و افزود: این کارخانه تنها وارد کننده منیزیم ایران است و اگر تعیین تکلیف شود حداقل برای ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

حجت الاسلام شاکری امام جمعه فردوس گفت: در شرایط حساسی هستیم و در این شرایط، درخواست مردم از نهادهای امنیتی بویژه دادگستری قاطعیت و سرعت عمل در برخورد با عاملان ناامنی و اغتشاش است.

رئیس دادگستری فردوس نیز با اشاره به اینکه دقت و سرعت عمل سرلوحه کار دادگستری است، گفت: متوسط زمان رسیدگی به پرونده ها در شهرستان فردوس ۱۲ روز است که این سرعت در سطح کشور بی نظیر و‌ زبانزد است.
صفرزاده همچنین به عمر ۳۰ تا ۴۰ ساله ساختمان دادگستری فردوس اشاره کرد و افزود: ساختمان دادگستری فردوس امکانات لازم از جمله آسانسور برای تردد مراجعان و معلولان را ندارد و در شأن فردوس نیست ساختمان دادگستری بسیار قدیمی و فاقد تجهیزات لازم داشته باشد.
وی همچنین خواستار اختصاص اعتبارات لازم به زندان و پزشکی قانونی فردوس شد و تصریح کرد: کارخانه شمش منیزیم فردوس چندین ساله است که تعطیل شده و بارها به مدیر این کارخانه برای بازپرداخت تسهیلات بانکی، مهلت داده شد، ولی تاکنون اقدامی صورت نگرفته و سوء استفاده هایی نیز انجام داده که درصدد هستیم تملک کارخانه بصورت قانونی انجام شود.