رئیس قوه قضائیه به خراسان جنوبی سفر می‌کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس قوه قضائیه و شورای عالی قضایی به استان، گفت: فرصت مناسب برای طرح مشکلات واحدهای تولیدی در سفر رئیس قوه قضائیه به استان فراهم شود.
رئیس قوه قضائیه به خراسان جنوبی سفر می‌کند
به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز در یازدهمین جلسه کمیسیون کارگری استان، به سفر قریب‌الوقوع رئیس قوه قضائیه و شورای عالی قضایی به خراسان جنوبی اشاره و اظهار داشت: با توجه به اینکه معاونین و نمایندگان قوه قضاییه در جریان این سفر با هدف پاسخگویی به مطالبات مردم در شهرستان‌ها حضور خواهند یافت، لذا ضرورت دارد دستگاه‌های مربوطه نسبت به احصاء واحدهای تولیدی که در حوزه قضایی دچار مشکل هستند، اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: لازم است فرصت طرح مشکلات برای مدیران این واحدها نیز فراهم شود.

وی گفت: حسب ضرورت، اداره کل صنعت، معدن و تجارت با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به تهیه لیست واحدهای تولیدی و کارگری مربوطه اقدام کنند تا از این فرصت مغتنم، نهایت بهره‌برداری صورت گیرد.

طالبی تصریح کرد: فرمانداران نیز در صورت لزوم، زمینه بازدید نمایندگان قوه قضائیه از واحدهای تولیدی مهم شهرستان‌ها را فراهم آورند تا ضمن بررسی میدانی، شرایط بررسی و رفع مشکلات آنان فراهم شود.

در این نشست مشکلات و معوقات کارگری واحدهای تولیدی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در راستای کاهش معوقات کارگری اتخاذ شد.