اجرای ۳۰ نمایش خیابانی با عنوان "خانه خراب" در خراسان جنوبی

خراسان جنوبی معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از اجرای ۳۰ نمایش خیابانی با عنوان «خانه خراب» در استان طی آبان ماه جاری خبر داد.
اجرای ۳۰ نمایش خیابانی با عنوان "خانه خراب" در خراسان جنوبی
به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، علی زمزم، امروز سه شنبه 17 آبان با اشاره به نقش تأثیرگذار نمایش خیابانی در آگاهی سازی مردم، به خبرنگاران اعلام کرد: نمایش خیابانی «خانه خراب» به نویسندگی «علی حمیدیان فر و جواد جعفری» و به کارگردانی «میثم صدرا» در راستای نشاط اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی آبان ماه جاری در سطح شهرستان‌های استان به اجرای عمومی می‌رود.

وی با بیان اینکه این نمایش ۳۰ اجرا در کل استان داشته که با هفت بازیگر اجرایی می‌شود، اظهار کرد: با توجه به اثر گذاری نمایش‌های خیابانی، این نمایش به موضوع آسیب اجتماعی طلاق می‌پردازد.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: تئاتر خیابانی وجه تمایزش با تئاتر صحنه، ارتباط مستقیم با مردم و بدنه اجتماع است و از دغدغه‌ها، چالش‌ها و مشکلات مردم آگاهی دارد.

وی تأثیر گذاری و جلب اعتماد مردم را مهم‌ترین شاخصه‌ تئاتر خیابانی دانست و گفت: نمایش خیابانی، تئاتری کاربردی بوده که سعی دارد از طریق هنر و برجسته کردن مسائل جامعه، راه حل مناسبی برای رفع مشکلات ارائه دهد.