طرح فردوس شهر کار در خانه عملیاتی می‌شود

فرماندار شهرستان فردوس: طرح فردوس شهر کار در خانه عملیاتی می‌شود .

  اعظم جمالی : به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ، فرماندار فردوس در جلسه ساماندهی مشاغل خانگی که با حضور فعالان این حوزه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید با بیان این مطلب که طرح فردوس شهر کار در خانه از ابتدای سال مطرح شده، بیان داشت: اکنون با حضور فعالان این حوزه باید مورد نقد و بررسی قرار گرفته و اجرایی شود.

مهدی روشن خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن این طرح باعث صرف انرژی کمتر و بازدهی بیشتر می‌شود که مساله تولید و اشتغال را حل و افزایش درآمد را در پی خواهد داشت.

وی افزود: لازم است مسائل و مشکلات فعالین مشاغل خانگی دسته بندی و ساختار فعالیت آنها مشخص شده و در رسته های مشخص اداری تقسیم بندی شوند تا مدیران ادارات ضمن آگاهی از ظرفیت این مشاغل و حمایت آنها، پیگیر مسائل و مشکلاتشان باشند.

فرماندار فردوس ادامه داد : حداقل ۷۰درصد افرادی که در حوزه مشاغل خانگی فعالیت می‌کنند جز بانوان هستند که با حمایت از آنان می‌توان به اقتصاد و معیشت خانواده کمک کرد .

در ادامه فعالین عرصه مشاغل خانگی ضمن ارائه گزارش عملکرد و فعالیت کاری خود به بیان پیشنهاداتی مبنی بر رونق صنعت مشاغل خانگی در شهرستان پرداختند.