١٥ درصد از بودجه زیارت خراسان رضوی تخصیص یافت

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: با پیگیری استاندار و مساعدت رییس جمهور، ٢٠٠ میلیارد تومان در سال جاری برای بودجه زیارت استان اختصاص یافت که تاکنون ١٥ درصد از این مبلغ تخصیص یافته است.
١٥ درصد از بودجه زیارت خراسان رضوی تخصیص یافت
به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان،  رضا جمشیدی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری خراسان رضوی افزود: در مجموع اعتبارات عمرانی استان در سال جاری با ٢٦ درصد رشد نسبت به سال قبل ٢ هزار و ٨٤٠ میلیارد تومان است.وی اضافه کرد: تا کنون ١٢ درصد از این اعتبار برای ٢ هزار و ٥٠٠ پروژه در حال اجرا در استان تخصیص یافته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی ادامه داد: در بخش مصوبات سفر رییس جمهوری نیز ٣١ هزار میلیارد تومان در سالهای ١٤٠١ تا ١٤٠٣ در قالب ١٨٦ مصوبه به استان اختصاص یافت که ٩ هزار و ٧٠٠ میلیارد تومان از آن مربوط به تعهد سازمان برنامه و بودجه کشور است و چهار هزار و ٧٠٠ میلیارد تومان آن مربوط به سال جاری است که تاکنون ٣٠ درصد آن تخصیص یافته است.

جمشیدی افزود: ٦٠٦ میلیارد تومان نیز مربوط به تعهدات استان است که ٤٢٥ میلیارد تومان از این مبلغ در سال جاری تاکنون تامین اعتبار شده است.

وی گفت: سایر تعهدات شامل ٢١ هزار میلیارد تومان مربوط به وزارتخانه ها و نهادهای حمایتی است که پنج هزار میلیارد تومان آن در قالب تسهیلات است.

جمشیدی خاطرنشان کرد: تعدادی از دستگاه های اجرایی برای دریافت تخصیص اعتباری خود تاکنون به خزانه مراجعه نکرده اند که هر چه سریعتر باید اقدام کنند.