تجمع آتش‌نشانان مشهدی مقابل شهرداری

جمعی از آتش نشانان شهر مشهد صبح امروز -سه شنبه 3 آبان ماه-با حضور در مقابل شهرداری و شورای شهر مشهد خواستار افزایش حقوق و سختی کار خود شدند.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان، این گروه از آتش نشانان نسبت به حقوق آتش‌نشانی معترض بوده و خواهان تجدید نظر در این خصوص هستند.

علی نجفی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در جمع آتش نشانان حاضر شد و در گفت‌وگو با آنان اظهار کرد: مشکل مربوط به مشهد نیست و راه حل آن ملی است. شهرداری از ابتدای سال پیگیری های متعددی انجام داده، مسئولین ملی هم قول هایی داده اند که امیدواریم زودتر محقق شود. شورای شهر هم موافق این موضوع و پیگیر افزایش حقوق هستند، اما مجوز آن دست شهرداری و شورا نیست.

همچنین مجید فرهادی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر مشهد با حضور در جمع آتش نشانان با بیان اینکه معیشت و پرداخت حق و حقوق موضوع مهم این سازمان است، اظهارداشت: در همین خصوص یک ابلاغیه در خصوص سختی کار‌ وجود دارد که اگر ابلاغ شود مشکلات حل خواهد شد.

موسی الرضا حاجی بگلو، عضو شورا شهر مشهد نیز با حضور در جمع آتش نشانان مشهدی با بیان اینکه ما در مقام اجرا نیستیم اما پیگیر حق و حقوق آتش نشانان خواهیم بود، گفت: شورای شهر مشهد نیز از این موضوع حمایت می‌کند و باید دنبال راهکار قانونی برای حل مشکل باشیم.