گشت پلیس راه جان یک کودک را نجات داد!

اقدام سریع و بموقع مأموران پلیس راه شهرستان طبس کودک بیمار را از مرگ نجات داد.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان، رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی در تشریح این حادثه گفت: در حالی که تیم گشت پلیس راه طبس شامل گروهبان یکم محمدجواد مقداری و ستوان‌سوم وظیفه مرتضی ضرابی در پارکینگ روستای زمیغان ۳۰ کیلومتری شهرستان طبس مستقر بودند مشاهده کردند یک دستگاه خودرو کنار جاده توقف کرده و راننده آن سراسیمه و نگران و مضطرب است.
سرهنگ علیرضا رضایی افزود ، مأموران با مراجعه به خودرو مشاهده کردند فرزند راننده به علت ناراحتی قلبی در صندلی عقب خودرو دراز کشیده و به سختی نفس می‌کشد و راننده با توجه به اینکه غیر بومی بود از شدت نگرانی نمی‌دانست چه کاری انجام دهد.

به نقل از ایران، رضایی افزود: مأموران پلیس‌راه بر اساس احساس مسئولیت اجتماعی بلافاصله کودک بیمار را به بیمارستان داخل شهر طبس رسانده و تحویل عوامل اورژانس دادند که این اقدام بموقع اکیپ گشت پلیس راه طبس باعث نجات جان فرزند این شهروند شد.
وی ضمن تقدیر از حسن انجام وظیفه مأموران پلیس راه طبس خاطرنشان کرد: این اقدام مأموران با توجه به احساس مسئولیت اجتماعی و خیرخواهی برای هموطنان، موجب ارتقای منزلت اجتماعی پلیس در نگاه مردمی شده است