کشتارگاه های سنتی خراسان جنوبی سامان یابد

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر رفع دغدغه سرمایه گذاران گفت: کشتارگاه های سنتی استان سامان یابد.کشتارگاه های سنتی خراسان جنوبی سامان یابد

به گزارش خبرگزاری بازتاب خراسان  به نقل از مهر، جواد قناعت ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح فاز اول کشتارگاه صنعتی دام و شتر مرغ صنعتی خوسف اظهارکرد: دلیل اصلی انقلاب ما بر اساس گفته‌های امام (ره) رسیدن به حیات طیبه است.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بعد از رسیدن به حیات طیبه مشکلات اقتصادی و… و. نیز رفع می‌شود، بیان‌کرد: مسئولان باید دغدغه سرمایه گذاران و تولید کنندگان را شناخته و رفع کنند.

قناعت با بیان اینکه دغدغه سرمایه گذار کشتارگاه، پیرامون تأمین دام باید به همت جهاد رفع شود، گفت: کشتارگاه‌های سنتی نیز باید سامان یابند.

مهدی جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه گفت: این کشتارگاه بسیاری از مشکلات استان را در حوزه تکمیل زنجیره تولید گوشت حل می‌کند.

رئیس جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه هدف کشور ما رسیدن به اقتدار غذایی در غرب آسیا است، بیان‌کرد: برای رسیدن به این هدف باید کشاورزی قراردادی را رونق بخشیم.

جعفری ادامه‌داد: در حوزه سنددار کردن اراضی کشاورزی برنامه ما بر این است که تا پایان چهارساله اول دولت در خراسان جنوبی این مهم محقق شود.

وی گفت: پایگاه داده‌ها و اطلاعات ما در خراسان جنوبی در حوزه کشاورزی نیز باید تقویت شود تا بتوانیم در مسیر رسیدن به اقتدار غذایی قدم برداریم.

رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهارکرد: سرمایه‌گذاری در تکمیل زنجیره تولید محصولات برتر و مزیت‌دار خراسان‌جنوبی، دیپلماسی غذا و صادرات محصولات غذایی نیز در دستور کار است.

جعفری بیان‌کرد: کشتارگاه صنعتی دام و شتر مرغ خوسف دارای سه خط تمام اتومات مجزا برای کشتار دام سبک و سنگین است و روزانه قادر به کشتار ۵۰ رأس دام سنگین، ۵۰۰ رأس دام سبک و ۵۰ قطعه شتر در یک شیفت کاری است.

.وی گفت: به لطف و یاری خداوند متعال تاکنون حدود ۱۹۴ نفر به صورت مستقیم در این مجموعه مشغول به کار شده اند.

انتهای پیام /