تولیت آستان قدس رضوی: امدادگران هلال احمر، فرشتگان نجات‌بخش مردم هستند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: در حوادث طبیعی که حادثه دیدگان از شرایط روحی آشفته‌ای برخوردار هستند، حضور جمعیت هلال احمر برای کنترل اوضاع و ایمنی بخشی، حضوری آرامش بخش و امید آفرین است.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی، در دیدار با مدیران ارشد جمعیت هلال احمر کشور در مشهد افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر در شرایط سخت حوادث، فرشتگان نجات بخش مردم هستند که خدمات آنها نزد خداوند پاداش غیرقابل توصیفی دارد.

وی ادامه داد: در ایام پایانی ماه صفر که مشهد میزبان جمعیت قابل توجهی از زائران، عزاداران و محبان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بود؛ امدادگران جمعیت هلال احمر در اطراف حرم مطهر، شهر و جاده های منتهی به مشهد که شاهد حضور کاروان‌های پیاده بودند، حضوری بسیار خوب، چشم گیر و فعال برای خدمت به زائران حضرت رضا(ع) داشتند که جای تشکر و قدردانی دارد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه کارگشایی و خدمت به خلق براساس معیارهای اسلامی، یکی از بهترین امور از منظر دینی است، ابراز کرد: خدمت خلق از بندگی خالق جدا نیست، لذا ائمه معصومین(ع) از هر فرصتی برای خدمت به بندگان خدا استفاده می‌کردند