پسر گمشده معلول با تلاش مأموران به آغوش خانواده اش بازگشت

جانشین پلیس راه خراسان جنوبی از پیدایش پسر بچه معلول گمشده توسط کارکنان پلیس راه دیهوک شهرستان طبس خبر داد و گفت: با تلاش مأموران پسر بچه گمشده به آغوش خانواده اش بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، سرهنگ محمد امیر کاظمی، جانشین پلیس راه خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اطهار داشت: پسر بچه معلول گمشده در شهرستان طبس توسط کارکنان پلیس راه دیهوک به آغوش خانواده اش بازگشت.

وی افزود: کارکنان پلیس راه دیهوک طبس در منطقه مسکونی دیگ رستم واقع در کیلومتر 175محور دیهوک به راور مستقر بودند که پسر بچه ای دارای معلولیت، سرگردان و با روحیه نگران و مضطرب در حال عبور از عرض جاده اصلی که دارای ترافیک سنگین بود را مشاهده کردند.

جانشین پلیس راه خراسان جنوبی تصریح کرد: بلافاصله مامور پلیس راه ستواندوم تقاضایی"با توجه به احساس مسئولیت در قبال حفظ جان شهروندان و در راستای اقدام خیرخواهانه و انجام وظایف ذاتی پلیس، ضمن کمک به وی پسر معلول را به خودروی پلیس هدایت می نماید.

کاظمی یادآور شد: در نهایت با تلاش و پیگیری صورت گرفته توسط پلیس، و با پرس و جو از شهروندان، خانواده مشارالیه را که اطراف آبگرم دیگ رستم بودند، شناسایی و فرزند معلول را به آغوش خانواده اش بازگرداندند.

وی با اشاره به این که خانواده پسربچه گمشده از مأموران پلیس تقدیر و تشکر و ابراز خرسندی کردند؛ توصیه کرد: شهروندان به فرزندان خود یاد بدهند که امن ترین مکان و مطمئن ترین دستان برای اعتماد در هر جا و هر زمان مأموران پلیس هستند.