فرمانده ارشد ارتش در خراسان جنوبی معرفی شد

 امیر سرتیپ دوم ستاد "جلیل شاطری" روز سه‌شنبه به عنوان فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ نزاجا معرفی شد.فرمانده ارشد ارتش در خراسان جنوبی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری بازتاب خراسان ، آیین تکریم و معارفه فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با حضور معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی در بیرجند امروز سه شنبه 19 بهمن برگزار شد.

معاون اجرایی نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی در این آیین گفت: امروز با روحیه انقلابی و جهادی نیروهای مسلح شاهد امنیت و  اقتدار کامل جمهوری اسلامی ایران هستیم و به عنوان مستقل‌ترین کشور در منطقه کوچک‌ترین وابستگی به هیچ ابرقدرت و کشوری نداریم.

امیر سرتیپ کیومرث شرفی با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: امروز باید بنا به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا از ظرفیت‌های عظیم نیروی انسانی متعهد و کارآمد استفاده کرد و با امید به آینده و با روحیه انقلابی و جهادی محاصره‌های اقتصادی و تبلیغاتی دشمنی را بدون ترس در هم کوبید.

وی اظهار داشت: همان گونه که نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در خدمت‌رسانی به مردم پیش‌قدم هستند باید در داشتن سبک زندگی ایرانی اسلامی نیز پیش‌قدم باشیم و دشمن را در جایگزینی سبک زندگی غربی برای ما ناامید و ناکام کنیم همانطور که با حرکت نیروی هوایی در ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ کمر حکومت ستمشاهی پهلوی شکسته شد.

در این آیین از خدمات ۲ ساله امیر سرتیپ دوم ستاد "محمود محمودی" تقدیر و امیر سرتیپ دوم ستاد "جلیل شاطری" که قبل از این فرماندهی تیپ ۷۱ سرپل ذهاب در غرب کشور را برعهده داشت، به عنوان فرمانده جدید ارشد آجا در خراسان جنوبی معرفی شد.

انتهای پیام