کاهش 73 درصدی آمار نزاع و درگیری در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت : آمار نزاع و قتل در استان کاهش چشمگیری داشته است .

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ،سردار سعید مطهری‌ زاده فرمانده ی انتظامی استان با اشاره به اینکه در استان جرائم کاهش 73 درصدی آمار نزاع و درگیری در خراسان شمالی خشن و سرقت‌های مسلحانه نداریم ، گفت : آمار نزاع و درگیری 73 درصد و در قتل 38 ممیز 9 دهم درصد نسبت به شش ماهه ی پارسال کاهش چشمگیری داشته‌ است .

فرمانده ی انتظامی استان انجام اقدامات فرهنگی را راهکار بسیار موثری در کنترل جرائم دانست و افزود : در خیلی از موضوعات نیاز است تا همه ی دستگاه‌ها پای کار باشند و وظایف خود را با دقت و توجه بیشتری انجام دهند.

سردار مطهری زاده با بیان اینکه در شش ماهه ی ابتدای امسال پلیس بیش از ۶۵۰ مورد طرح را اجرا کرد ، افزود: اجرای این گونه طرح‌ها که به صورت مستمر در استان انجام می‌شد سبب رضایتمندی مردم بود.

فرمانده انتظامی استان افزود : برای برقراری امنیت و آرامش مردم جان خود را فدا می‌کنیم و خدمتگذاری به مردم به صورت ۲۴ ساعته برای ما افتخار است و امروز پلیس از مرز‌ها تا شهر‌ها و روستا‌ها و جاده‌ها با قدرت و صلابت در خدمت مردم است.
وی با اشاره به اینکه توفیق حاصل شده تا در لباس مقدس سربازی خدمتگذار مردم عزیز باشیم ، افزود: پلیس امروز آماده‌تر و مجهزتر از همیشه است و با قدرت و صلابت از امنیت و آرامش مردم عزیز دفاع می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم تا امنیت و آرامش در جامعه مختل شود