امسال 340 دانش آموز در کلاسهای تابستانی در دارالقرآن هدایت در شهرستان خوسف شرکت کردند

اختتامیه کلاسهای تابستانی در دارالقرآن هدایت شهر خوسف روز دوشنبه با حضور امام جمعه محترم ،معاونت آموزش و پرورش و رئیس سازمان تبلیغات  و با حضور دانش آموزان شرکت کننده در کلاسهای تابستانی و اولیا دانش آموزان برگزار شد .

امسال 340 دانش آموز در کلاسهای دارالقرآن هدایت در شهرستان خوسف شرکت کردندمدیر دارالقرآن هدایت در حاشیه اختتامیه کلاسهای تابستانی طی گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری بازتاب خراسان اعلام داشت ، کلاسهای تابستانی ۱۴۰۱ دارالقرآن هدایت از چهارم تیرماه آغاز و تا ۲۰ مردادماه ادامه داشت .

فاطمه محمودآبادی افزود :  آموزش کلاسهای قرآنی در رشته های ، روخوانی ، روانخوانی ، حفظ جز 1 ، حفظ جز ۳۰ ، آموزش قرآن به روش کودکانه ، احکام ،صوت و لحن و مداحی بوده است .

وی افزود و ادامه داد : در مجموع 340 دانش آموز در کلاسهای دارالقرآن هدایت در شهرستان خوسف شرکت کردند که از این تعداد در رشته روخوانی ، 59 نفر که 24 نفر پسر و 24 نفر دختر ، در رشته روانخوانی ، 56 نفر که 30 نفر پسر و 26 نفر دختر ، حفظ جزء یک 8 نفر دختر ، حفظ جزء سی 115 نفر که 54 نفر پسر و 61 نفر دختر ، آموزش به روش کودکانه 41 نفر که 19 نفر پسر ، 22 نفر دختر ، در رشته صوت ، لحن و مداحی 20نفر پسر حضور داشتند ، و هچنین این کلاسها در روزهای شنبه و سه شنبه برای پسران و روزهای دوشنبه و چهارشنبه برای دختران برگزار می شد .

محمودآبادی اشاره ای هم به دیگر کلاسهای قرانی داشت و گفت : در دیگر روستاهایی که با محوریت دارالقرآن هدایت ، کلاسهای قرآنی همزمان در مسجد باقرالعلوم و هچنین در روستاهای مجاور مانند ، تقاب ، نصرآباد ، معدن زری برگزاری می شد ، لازم به ذکر است در روستاهای ذکر شده تعداد ۱۲۸ دانش آموز در این کلاس های قرآنی شرکت کرده بودند .

مدیر دارالقرآن هدایت در پایان از کادر آموزشی این مرکز از زحمات ایشان تشکری داشت و گفت : کادر آموزشی دارالقرآن هدایت متشکل از مربیان دلسوز حاذق و باتجربه از جمله : حاج آقای زنده دل ، جناب آقای خرمی ، سرکار خانم آبدار ، سرکار خانم مددی ، سرکارخانم مریمی ، سرکار خانم اقبالی ، سرکار خانم دشت رو ، سرکار خانم خدادادی بوده اند .


کد خبرنگار : 100