اقتدار کشور مرهون حضور بسیجیان در صحنه های مختلف است

فرمانده سپاه انصارالرضا ع خراسان جنوبی گفت: عزت و اقتداری که امروز داریم، مرهون حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف است.
اقتدار کشور مرهون حضور بسیجیان در صحنه های مختلف است
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ،سردار محمدرضا مهدوی در دیدار با فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان فردوس اظهار داشت: عزت و اقتداری که امروز داریم، مرهون حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف است.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: استکبار جهانی از امکانات رسانه‌ای قوی برخوردار است که نمی‌گذارد واقعیت‌هایی که بیان می‌کنیم به درستی در جهان منعکس شود.
مهدوی تصریح کرد: باید با هوشیاری و بصیرت و پیگیری بتوانیم مشکلات موجود را برطرف کرده و از مسیر اصلی انقلاب غافل نشویم.
وی گفت: در ایام پس از انقلاب هر جا که مقاومت کردیم و وحدت داشتیم و از فرمان رهبری پیروی کردیم، پیروزی حاصل شد و هر جا که انحرافی عمل کردیم  با شکست روبه‌رو شدیم.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به واقعا عاشورا بیان کرد: در آن زمان بی‌بصیرتی و بی‌توجهی به فرمان امام عصر، موجب شهادت امام زمان جامعه اسلامی آن دوران شد.
مهدوی افزود: از آن زمان تاکنون در انقلاب‌های مختلف خون‌هایی ریخته شده که همگی به خاطر بی‌بصیرتی عده‌ای از خواص جامعه بوده که به اسلام و جامعه اسلامی تحمیل شده و هنوز هم ادامه دارد.
وی تصریح کرد: نقشی که بسیجیان در جامعه اسلامی ایفا می‌کنند توانسته برای اولین بار استکبار جهانی را به زانو در آورده و به برکت انقلاب اسلامی و بسیجی که سازماندهی شده بود، این مستکبران با خفت از منطقه خارج شوند.
فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به مشکلات حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج که توسط فرماندهان ذکر شد و افزود: تعداد ۱۳ حوزه مقاومت بسیج در سطح استان بصورت نیمه تمام مانده و با پیگیری‌های صورت گرفته و تامین اعتبار در آینده نزدیک تکمیل می شود.


اعظم جمالی : خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان