// ۰۱ فروردين ۰۱ ، ۱۳:۲۳
رونمایی از پهباد های برد بلند ارتش در آینده نزدیک

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد: رونمایی از پهباد های برد بلند ارتش در آینده نزدیک

رونمایی از پهباد های برد بلند ارتش در آینده نزدیک
 به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین روز از سال ۱۴۰۱ در بازدید از مرزهای شهرستان زیرکوه ،گفت: نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران بنا به عوامل مبارکه فرمانده کل قوا را به منظور ایجاد امنیت پایدار و اقتدار آفرین برای میهن بزرگ اسلامی الحمدالله توانسته در خود نیروی زمینی و در ساختار نیروی زمینی تحولات عمیقی ایجاد کند تا بتواند به تمام نیازهای عملیاتی در آینده پاسخگو باشد.

وی افزود ، انشاءالله در آینده نزدیک و تا قبل از سوم خرداد از پهپادهای برد بلند مجهز شده که بتوانند در هر شرایط اقلیمی عملیات‌های ویژه انجام دهند رونمایی خواهیم کرد و هم از انواع موشک‌های ضدزره که به سامانه‌های روز مجهز شده‌اند رونمایی خواهد شد و به اطلاع مردم بزرگوار خواهد رسید.

بخش عمده‌ای از نیروی زمینی امروز در مرز ها مستقر هستند و بنده به خدمت به عنوان خدمتگزار مردم در این نیرو را بهتر دانستم شب عید و اولین روز سال جدید را در خدمت سربازان عزیزم باشم که در مرزها مستقر هستند و برای میهن عزیز و بزرگوارم آن افتخار آفرینی می کنند.
از مردم عزیز به عنوان یک سرباز خواهش می کنم فرامین مقام معظم رهبری را نصب‌العین خود قرار دهند تا اقتدار این کشور روز به روز افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد ، یکی از عادت های که ملت بزرگ ایران دارد این است که دشمنان ما آدم های احمقی هستند و بیش از ۴۳ سال که از عمر انقلاب می‌گذرد انواع ترفندهاا را علیه ما امتحان و آزمایش کرده‌اند و به نتیجه ای نرسیده اند.

و ادامه افزود ، به عنوان یک سرباز این آب و خاک به دشمنان توصیه می‌کنم دست از دشمنی با جمهوری اسلامی ایران بردارند و بدانند اگر حماقت کنند به هر نحوی به کشور ما تعدی و تجاوز کنند آنها پایان دهنده نخواهند بود و در کوتاهترین زمان ،طومار ننگین آنها را در هم خواهیم پیچید .