// ۳۱ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۱:۵۴
اجرای طرح ملی گفت و شنود با جوانان در فردوس

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان فردوس، از اجرای طرح ملی گفت و شنود با جوانان در شهرستان فردوس خبر داد.


  گزارشی از :اعظم جمالی


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ،قطبی، طرح ملی گفت و‌ شنود با جوانان را فرصتی مناسب برای تبیین اقدامات دستگاه های متولی امور جوانان و همچنین بستری برای طرح، بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات موجود در حوزه جوانان دانست و تصریح کرد: ایجاد فضای مناسب برای تعامل مستقیم جوانان با مسئولین، کمک به گفتمان سازی و نهادینه سازی مشارکت جوانان در فرآیند تصمیم گیری از جمله اهداف طرح ملی گفت و شنود با جوانان است.
وی یادآور شد: تعداد ۱۸ تا ۲۰ نفر از جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال دغدغه مند و فعال بعنوان اعضا در جلسات طرح ملی گفت و‌ شنود با جوانان حضور می یابند و در حوزه های مختلف اجتماعی، آموزشی، فرهنگی، اقتصادی و دیگر حوزه ها به تبادل نظر می پردازند.
معاون امور جوانان اداره ورزش و‌ جوانان خراسان‌ جنوبی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان فردوس اظهار داشت: باید بررسی شود که ظرفیت های شناسایی شده در ورزش، قابلیت های لازم در شأن یک جوان را دارد.
مهدی قناد گفت: در سال گذشته ۳۸۵ کارگاه ازدواج بصورت رایگان با اعطای گواهینامه در سطح استان برگزار شد که از این تعداد ۱۸ کارگاه سهم شهرستان فردوس بود.
وی از افتتاح اولین مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده خراسان جنوبی در شهرستان فردوس خبر داد و افزود: در صورت آمادگی شهرستان، این مرکز در هفته ازدواج افتتاح و خدمات حمایتی به جوانان و‌ زوجین ارائه می شود.