هزار و 105 پروژه درخراسان جنوبی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: در هفته دولت روبان افتتاح و کلنگ‌زنی هزار و ۱۰۵ پروژه استان با اعتبار ۹ هزار و ۷۰۵ میلیارد تومان بریده می‌شود.
هزار و 105 پروژه درخراسان جنوبی افتتاح و کلنگ زنی می‌شودبه گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی بعداز ظهر امروز در نشست خبری گرامی داشت هفته دولت با رسانه‌ها اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر از مدیران تراز انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند که با کارنامه‌‌ای ناب و مردمی منشا برکات خوبی بودند.
وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های ۱۴ گانه ستاد بزرگداشت هفته دولت در خراسان جنوبی افزود: تعداد ۸۰۴ برنامه با ۱۱۰ عنوان در حوزه‌‌های فرهنگی، اجتماعی و جهادی در این هفته اجرایی و عملیاتی می‌شود.
استاندار خراسان‌جنوبی تعداد کل پروژه‌های قابل افتتاح و آغاز عملیات اجرایی استان در هفته دولت را هزار و ۱۰۵ مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۳۱۹ پروژه روستایی و ۷۸۶ پروژه شهری است.
قناعت کل اعتبارات هزینه شده این پروژه‌ها از منابع مختلف مالی را ۹ هزار و ۷۰۵ میلیارد تومان عنوان کرد.
وی با اشاره به هزار و ۲۱ پروژه قابل افتتاح خراسان‌جنوبی در هفته دولت تصریح کرد: از این تعداد ۲۴۴ مورد شهری و ۷۷۷ مورد روستایی می‌باشد که در مجموع، ۸ هزار و ۱۶۷ میلیارد تومان هزینه شده است.
استاندار خراسان جنوبی از آغاز عملیات اجرایی ۸۴ پروژه استان در این هفته خبر داد و یادآور شد: برای احداث ۷۵ پروژه شهری و ۹ پروژه روستایی مبلغ هزار و ۵۳۸ میلیارد تومان اعتبار لازم است.
قناعت خاطرنشان کرد: در بخش عمرانی تعداد ۹۴۹ پروژه با اعتبار ۸ هزار و ۴۹۱ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی متذکر شد: طرح‌های بخش سرمایه‌گذاری نیز ۱۵۶ پروژه با اعتبار هزار و ۴۹۱ میلیارد تومان بوده است.


کد خبرنگار: 100