دزدی از حساب بانکی مردم در جایگاه های پمپ بنزین در خراسان شمالی

رئیس پلیس فتای خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری فردی که تحت پوشش متصدی جایگاه سوخت اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کرد، خبر داد


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان، سرهنگ یوسف شاکری گفت: در پی وصول شکایتی مبنی بر  برداشت غیرمجاز  از حساب بانکی یکی از شهروندان پس از مراجعه به جایگاه  پمپ‌بنزین  ، شناسایی متهمین در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با انجام اقدامات فنی و پلیسی متهم مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: این فرد پس از هماهنگی با مرجع قضایی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر  پلیس فتا  منتقل شد.

این مقام انتظامی بابیان اینکه  متهم  در بازجویی‌های انجام‌شده به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد، یادآور شد: متهم تحت پوشش متصدی جایگاه سوخت با سوءاستفاده از کم‌سوادی و یا بی‌سوادی مراجعه‌کنندگان برای پرداخت هزینه، رمز کارت بانکی را از وی اخذ و به جای کارت مالک کارت دیگری را به وی ارائه کرده و بلافاصله موجودی کارت بانکی را خالی می‌کرد.

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی بابیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست تا حدالمقدور کارت‌های بانکی خود را به همراه رمز آن در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند .