مدرس حوزه و دانشگاه در فردوس:  ذهن های فرزندانتان را با جهاد تبیین روشن کنید

کسی که امروز در مقابل نماینده امام بهانه‌تراشی و تعلل می کند فردا در اجرای دستور امام زمان تعلل خواهد کرد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ،مدرس حوزه و دانشگاه و همسر شهید ضابط در اجتماع بانوان فاطمی شهرستان فردوس با اشاره به فعالیت های سیاسی حضرت فاطمه س گفت: جای تعجب است که گاهی مراسم روضه به مسائل روز ارتباط پیدا نمی کند و حتی قبلاً در جاهای دیگر به من تذکر می دادند که وارد مسائل سیاسی نشوم.

میترا حسن پور افزود: چطور میشود در روضه ای که اینقدر سیاسی است از سیاست حرفی نزد؟ درحالیکه حضور سیاسی و اجتماعی حضرت بعد از فوت پیامبر ص، دفن مخفیانه ایشان، صحبت نکردن ایشان با برخی، بلند گریه کردن  و سخنرانی در مسجد همه سیاسی بود.

وی تصریح کرد : سیره حضرت زهرا س علاوه بر تاکید بر نقش اصلی بانوان یعنی همسری و مادری و توجه به خانواده به عنوان کوچکترین سلول جامعه که به بانوان سپرده شده به بانوان جامعه اسلامی می گوید که باید در صحنه و در تبعیت از ولی و امام باشند.
این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به موضع گیری برخی در قبال فرامین رهبر انقلاب گفت: کسی که امروز در مقابل نماینده امام بهانه‌تراشی و تعلل می کند فردا در اجرای دستور امام زمان تعلل خواهد کرد.
وی با تقدیر از همسران و مادران شهدا که مشوق عزیزانشان در جمع کردن فتنه بودند خطاب به حضار گفت: ذهن های فرزندانتان را با جهاد تبیین روشن کنید با آغوش مهر و محبت و زبان خوش پاسخ شبهات را از اینترنت بگیرید و به فرزندانتان منتقل کنید.