کشف ۱۴۳۰ قطعه مرغ زنده غیر مجاز در «درمیان»

فرمانده انتظامی شهرستان درمیان گفت: مأموران انتظامی این شهرستان در بازرسیی از یک کامیون یک‌ هزار و ۴۳۰ قطعه مرغ زنده غیر مجاز و فاقد مجوز بهداشتی به ارزش یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال کشف کردند. 

کشف ۱۴۳۰ قطعه مرغ زنده غیر مجاز در «درمیان»

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، سرهنگ سید رضا حسینی، فرمانده انتظامی شهرستان درمیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان درمیان هنگام گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک کامیون مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون یک‌هزار و ۴۳۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوزهای بهداشتی کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان درمیان افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

حسینی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق دام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد٬ از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک٬ مراتب را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.