// ۲۹ فروردين ۰۱ ، ۱۸:۰۵
آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان فرهنگیان بیرجند

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان فرهنگیان شهرستان بیرجند خبر داد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ، و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمدعلی واقعی، پیش از ظهر امروز با بیان این خبر اظهار کرد: این دوره از مسابقات،در مجموعه شهید شهپر بیرجند با 13 تیم در 3 گروه 3 تیمی و یک گروه 4 تیمی آغاز شد.
وی با بیان این که مسابقه افتتاحیه جام با دیدار دو تیم دبیرستان آیت الله خامنه ای و سلمان فارسی برگزار شد، تصریح کرد: در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر 1 به سود دبیرستان سلمان فارسی به پایان رسید.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به مشارکت 156 نفر بازیکن، مربی و سرپرست در این دوره از مسابقات عنوان کرد: مسابقات فوتسال فرهنگیان استان جام رمضان به منظور بزرگداشت معلمان پیشکسوت تربیت بدنی آقایان حسین سراجی، غلامرضا مردانی، ابوالفضل غنی، محمدعلی دادرس مقدم، حمیدرضا رخشانی برگزار می شود.
نماینده وزیر آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که هر شب 4 دیدار بر گزار می شود، تصریح کرد: در شب دوم این بازی ها آموزش و پرورش بیرجند با نتیجه7به2از سد دبیرستان شهید بهشتی گذشت،دبیرستان سلمان فارسی بانتیجه2برصفر،مغلوب کاردانش امام خمینی(ره) شد، دبیرستان شادروان میثم گویایک برصفر دبیرستان آیت اله خامنه ای را از پیش رو برداشت و دیدار دو تیم هنرستان ابتکار و دبستان امام زین العابدین(ع) نیزبا نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.
دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد: در دو شب اول و دوم این بازی ها تیم های آموزش و پرورش خراسان جنوبی و دبستان امام حسن«ع» استراحت داشتند.
وی، افزود: در سومین ب این بازی ها تیم های دبستان علامه اقبال وآموزش و پرورش خراسان جنوبی از گروه دوم،دبستان امام حسن(ع) و آموزش و پرورش بیرجند، از گروه 3، در برابر هم صف آرایی می کنند 4 تیم دبیرستان سلمان فارسی با دبیرستان شادروان میثم گویا و کاردانش امام خمینی«ره» با دبیرستان آیت ا... خامنه ای از گروه 4 به مصاف هم می روند.
شایان ذکر است تا پایان بازی های شب دوم این دوره از بازی ها هنرستان ابتکار، شهید نامجو، آموزش و پرورش بیرجند و دبیرستان شادروان میثم گویا صدرنشینان گروه های خود هستند


خبرنگار مهدی حسامی