استقبال بیرجند از بهار با کاشت بیش از نه هزار پیاز لاله

استقبال بیرجند از بهار با کاشت بیش از نه هزار پیاز لاله

به گزارش خبرگزاری بازتاب خراسان ،سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بیرجند گفت: گل‌های لاله از زیباترین گل‌های بهاری هستند و مقاومت آنها به شرایط آب و هوایی شهر و تنوع رنگی بی‌نظیرشان موجب شده تا از این گل‌های بسیار زیبا به عنوان یکی از گل‌های مناسب کاشت در فصل بهار بیرجند یاد شود.

محمد محمدزاده اظهار کرد: طی سال‌های اخیر، رویش گل‌های زیبا در فصل بهار با استقبال بسیار مناسبی از سوی شهروندان مواجه شده و به همین منظور در برنامه استقبال از بهار ۱۴۰۱ نیز کاشت این گونه‌های گیاهی به صورت گسترده در معابر شهری در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بیرجند قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به نیاز پیازهای لاله به منظور زمستان گذرانی برای رشد بهتر، کاشت این پیازها از اوایل دی‌ماه در سطح شهر انجام شده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بیرجند خاطرنشان کرد: امسال و با توجه به شیوع بیماری کرونا، به منظور پرهیز از تجمع مردم در بوستان‌ها و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، کاشت این گل‌های رنگارنگ به صورت ویژه در معابر سطح شهر در حال انجام است تا شهروندان عزیز از زیبایی‌های بصری این گل‌های زیبا بهره‌مند شوند

انتهای پیام /