در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان فردوس مطرح شد؛ ۸۹میلیارد تومان اعتبار سهم شهرستان فردوس

جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان فردوس به ریاست فرماندار فردوس تشکیل شد.


گزارشی از : اعظم جمالی


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بازتاب خراسان ، در این جلسه که با هدف توزیع اعتبارات انجام شد کلیه مدیران شهرستان حضور داشتند و با توجه به پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی میزان مبلغ اختصاص یافته به هر دستگاه‌ اجرایی بیان شد.

فرماندار شهرستان فردوس در این جلسه با اشاره به مبلغ ۸۹میلیاردی سهم شهرستان از اعتبارات تملک دارایی گفت: نوع پیگیری مدیران در سهم اعتبارات مهم است و نباید صرفا برای تکمیل پروژه‌ها به اعتبار شهرستان اکتفا کنند.

مهندس روشن خاطرنشام کرد: قول به وعده ها از ویژگی‌های دولت شهید رئیسی بود و باید مدیران قول هایی که در نقاط مختلف بویژه در روستاها می‌دهند، پیگیری و به آن عمل کنند .

وی افزود: پروژه‌های نیمه تمام شامل دارالقرآن، کتابخانه قلم چی، ساختمان پزشک قانونی، بازارچه صنایع دستی، چمن ورزشی جوادالائمه و...در اولویت شهرستان بوده که در سال جاری تکمیل خواهد شد .

وی با بیان این مطلب که اولویت های دستگاه های اجرایی به دقت بررسی شده، ادامه داد: انتظار داریم مدیران استانی حداقل ۶ برابر مبلغی که مجموعه شهرستان برای پروژه ای اعتبار می‌گذارد برای تکمیل آن پروژه هزینه کنند و مدیران شهرستان نیز پیگیر این اعتبارات باشند .

در ادامه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌ها و طرح های حوزه کاری خود ارائه نمودند.