افتتاح سالن ورزشی شهدای معلم در طبس

سالن ورزشی شهدای معلم طبس با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال روز پنجشنبه با حضور استاندار خراسان جنوبی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان،سید علیرضا موسوی نژاد در آیین افتتاحیه این طرح ورزشی اظهار کرد: سال ورزشی شهدای معلم شهرستان  طبس گلشن در زمینی به مساحت ۴هزار و ۷۰۲ متر مربع و زیربنای ۲ هزار و ۳۰۰ متر، با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی، از محوطه سازی ۲ هزار و ۴۰۲ متر مربع برای این طرح ورزشی خبر داد و گفت: برای حراست بیشتر از سلامت جسم و روان دانش آموزان و فرهنگیان ورزشکار دارالعباده طبس محیط سالن ورزشی به طول ۳۶ متر دیوار کشی شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد: با افتتاح این طرح ورزشی قریب ۱۷ هزار دانش آموز دخترو پسر دوره های مختلف تحصیلی و معلمان زن و مرد طبسی از نعمت فضای ورزشی استاندارد برخوردار می شوند.

به گفته موسوی نژاد آموزش و پرورش مروج ارزش های اسلامی، نهادینه کننده گفتمان انقلاب اسلامی در شریان های جامعه، تربیت کننده نسلی توانمند،ماهر،بصیر،انقلابی،مومن ومتعهدبرای پذیرش مسئولیت های کلان اجتماعی،اقتصادی و سیاسی،تقویت کننده فرهنگ عمومی جامعه و ضامن سلامت جسم و روان آینده سازان انقلاب با توسعه ورزش دانش آموزی با هدف تقویت ورزش قهرمانی است.

فرماندار ویژه طبس در این مراسم گفت: سالن ورزشی شهدای معلم طبس از پروژه‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان جنوبی است که با اعتبار بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال احداث شده است.



همچنین در این مراسم از خانواده‌های شهدا، خیرین و ورزشکاران مدال آور شهرستان طبس با حضور استاندار خراسان جنوبی تجلیل شد.

شماری از مردم با اغتنام از فرصت حضور استاندار در این مکان به گفت و گو با وی پرداختند که قناعت نیز به درخواست‌های آنان رسیدگی کرد.