اجرا نشدن ،مصوبات کثیری از شورای ترافیک خراسان جنوبی

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: علی رغم اینکه در شورای ترافیک مصوبات عدیده ای داریم اما بخش زیادی از مصوبات اجرا نمی شود که این موضوع پیگیری خواهد شد.


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، حجت‌الاسلام علی موحدی راد ظهر دوشنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان خراسان جنوبی اظهارکرد: این جلسه مصوبات متعددی داشت.

وی با بیان اینکه یکی از مصوبات مهم این جلسه پیگیری عدم اجرای مصوبات شورای ترافیک استان بود، گفت: علی رغم اینکه در شورای ترافیک مصوبات عدیده ای داریم اما کثیری از این مصوبات اجرا نمی‌شود که این موضوع توسط سازمان بازرسی، و دادستان و رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی پیگیری خواهد شد.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی ادامه داد: اگر مصوبات شورای ترافیک اجرا شود به طور قطع شاهد کاهش تصادفات فوتی و تصادفات جرحی در استان خواهیم بود.

موحدی‌راد با اشاره به اینکه بیشترین پرونده‌های مواد مخدر که مورد رسیدگی قرار می‌گیرد مربوط به خراسان جنوبی بوده که جای تأسف دارد، اضافه کرد: همچنین در طول سال چندین نوبت مزایده خودروهای ضبطی در استان انجام می‌گیرد و درآمدهای قابل توجهی به حساب شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور واریز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اما این استانی که در پیشانی مبارزه با مواد مخدر قرار دارد متأسفانه خودش از وجود مرکز ماده ۱۶ محروم است.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: راه اندازی مرکز ماده ۱۶ در استان پیگیری می‌شود و در حال حاضر در حال رایزنی با راه و شهرسازی استان برای گرفتن زمین بدین منظور هستیم تا در یک نقطه مناسب بتوانیم این مرکز را ایجاد کنیم.

موحدی راد ادامه داد: همچنین پیگیر اخذ بودجه‌ای از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور برای راه اندازی مرکز ماده ۱۶ با ظرفیت مناسب در مرکز استان هستیم.