بانوی ژاپنی: تبلیغات ضد اسلام عامل مسلمان شدنم بود

بانوی مسلمان ژاپنی گفت: تبلیغات ضد اسلام موجب کنجکاوی من شد و با مطالعه دین اسلام به این مسیر هدایت و مسلمان شدم.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ، فاطمه (اتسوکو) هوشینو که به مناسبت دهه کرامت به خراسان جنوبی سفر کرده است، روز دوشنبه در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین سید "علیرضا عبادی" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند اظهار داشت: بنده کاملا محصول تبلیغات ضد اسلام و ضد تشیع هستم چون از روی کنجکاوی به دنبال مطالعه درخصوص اسلام رفتم و متوجه شدم که دین اسلام کامل است و می‌تواند به سوالاتم جواب دهد.

وی افزود: الحمدالله در ژاپن مسلمان و شیعه شدم، ۱۳ سال پیش توفیق بزرگی نصیب من شد که به سرزمین خجسته ایران با وجود ولایت فقیه مهاجرت کنم.

بانوی تازه مسلمان ژاپنی گفت: با لطف خداوند و اهل بیت و تلاش ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد توفیق پیدا کردم که در جمع مردم خراسان جنوبی حضور داشته باشم، امیدوارم خداوند روز به روز توفیقات شما را زیاد کند و شما را حفظ کند.

وی ادامه داد: به همان علتی که امام زمان (عج) برای همه انسان‌هاست، ولایت فقیه و این کشور اسلامی، شهدا و جهادگران متعلق به همه انسان‌ها هستند و دعا می‌کنم هرچه زودتر روزی برسد که همه انسان‌ها به این حقیقت پی ببرند.

هوشینو با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: یکی از بهترین الگوها، حضرت معصومه (س) است و امیدواریم بتوانیم از ایشان الگوبرداری کنیم.



نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند هم در این دیدار با گرامیداشت دهه کرامت و بیان اینکه خدای متعال منعم و نعمت‌هایش بی‌شمار است گفت: همه ذرات که جمع شدند و این کهکشان را تشکیل دادند همه اینها یک نعمت هستند تا چه برسد آنچه به صورت اجتماعی داریم و در فلک، طبیعت، صنعت و شریعت است که نعمت‌های غیر قابل شمارش هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی افزود: آیا می‌توانیم قضاوت کنیم چه نعمتی برترین نعمت‌هاست؟ خداوند به هر موجودی آنچه لازم خلقت و مورد نیازش بوده، داده که مستقیم و غیرمستقیم در خدمت انسان است، چه بداند چه نداند.

وی گفت: اگر در حیات انسان بهره‌برداری نباشد زندگی هیچ ارزشی ندارد و بهره‌برداری وقتی ارزش دارد که به شیوه کار هدایت شود و در این ارتباط نقص‌ها و باید و نبایدها را بفهمد لذا می‌توان قضاوت کرد که هدایت بالاترین نعمت‌هاست و چنانچه نعمت هدایت به دست نیاید بقیه آن هیچ ارزشی ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به آیات سوره حمد گفت: اگر هدایت نباشد و انسان جزو مغضوب و ضالین باشد وجودش، صحت و سلامت و حیاتش فایده ندارد چه بسا ضرر هم دارد؛ انسان از خاک ساخته شده و همه چیز در خدمت انسان است اما در قیامت آرزو می‌کند کاش خاک بودم زیرا به مساله هدایت و بهره‌برداری از عمرش دست نیافته و در این صورت همه نعمت‌ها به نقمت تبدیل می‌شود.

وی تصریح کرد: اولین چیزی که انسان باید درست کند، سرنوشت اوست لذا اگر راهش را پیدا کند همه کارهای او ارزش پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی خطاب به بانوی مسلمان ژاپنی گفت: اینکه شما زحمت می‌کشید در جهت هدایت انسان‌ها، در واقع بالاترین هدیه را به مردم می‌دهید که این هدایت الهی متعلق به یک قوم و ملت نیست بلکه بشر باید نجات پیدا کند.

وی ادامه داد: هر وقت این تبلیغ هدایت و دعوت به حق تاثیرگذار شد و در سطح جهان به نصابی رسید که توانست سرنوشت انسان را رقم بزند، همه مردم جهان نجات می‌یابند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تبلیغ و هدایت چیزی نیست که با قلم و اعداد تنظیم شود؛ راهنمایی و هدایت انسان به عاقبت بخیری، سرنوشت صحیح و انتخاب راه خداوند بسیار ارزشمند است، بشر امروز که در جهانی پر از جهل، کفر و ظلم پا نهاده هیچ امری بالاتر از امر هدایت برایش ارزشمند نیست و این راه انبیا و قرآن است.

"فاطمه هوشینو" بانوی مسلمان ژاپنی که به دعوت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی به این استان سفر کرده است، روز گذشته ۳۱ اردیبهشت در اجتماع بانوان طبسی با عنوان «دختر ماه» شرکت کرد و ویژه برنامه «بازگشت به نور» روز دوشنبه با حضور وی در شهر قاین برگزار شد.