معاون قضائی دادستان کل کشور : خدمت به مردم اولویت اصلی دستگاه قضائی

معاون قضائی دادستان کل کشور اظهار داشت : خدمت به مردم اولویت اصلی دستگاه قضائی کشور است.

  ستایش نخعی ، به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ، دکتر جمادی با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری شهرستان خوسف افزود : خدمت به مردم وظیفه سنگینی است که بر عهده مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گذاشته شده است و همه باید شاکر باشیم که بار مسئولیت اداره کشور در این برهه از زمان به ما سپرده شده است.

جمادی تاکید کرد : اگر امنیت قضائی به مفهوم واقعی وجود داشته باشد در ارتباط با امنیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مشکلی وجود نخواهد داشت.

معاون قضائی دادستان کل کشور جلوگیری از اطاله دادرسی، رسیدگی به پرونده های معوق در سریعترین زمان و با دقت بالا را از جمله وظایف دستگاه قضائی دانست.

وی بررسی مشکلات قضائی شهرستان را از مهم ترین برنامه های سفر به شهرستان برشمرد و از پیگیری در خواست های مطرح شده شورای اداری شهرستان، در جلسه با رئیس قوه قضائیه خبر داد.

جمادی در پایان اظهار امیدواری کرد انسجام وهماهنگی بین مسئولین شهرستان خوسف که در عمل نیز نمایانگر است، زمینه ساز رشد و توسعه شهرستان خوسف شود.

امام جمعه شهرستان خوسف در این جلسه با تاکید بر این مطلب که عدل ریشه و اساس عالم است و دوام و بقای جهان به آن وابسته است ادامه داد : علی الرغم پیشرفت هایی که داشته ایم، فاصله ما تا مقصد زیاد است و باید هرچه بیشتر در مسیر عدالت گام برداریم.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب در باب اجرای عدالت افزود : حضور دستگاه قضایی در شهرستان و تلاش برای بررسی مشکلات قضایی شهرستان، گام مهمی در اجرای عدالت می باشد.

وی در ادامه با بیان مشکلات قضائی مردم شهرستان خوسف، خواسته های مطرح شده را در راستای مطالبه عدالت اجتماعی دانست و خواستار پیگیری درخواست های مردم نجیب شهرستان خوسف توسط معاون قضایی دادستان کل کشور به عنوان مدعی العموم شد.


فرماندار شهرستان خوسف در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای علی الخصوص شهدای حوادث اخیر کشور ، به فتنه های اخیر کشور اشاره کرد و خاطر نشان ساخت : این حوادث باعث رسوایی دشمن شده و علی الرغم زحمت های ایجاد شده برای کشور، نتوانسته است خدشه ای به درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نماید.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه دادستان شهرستان خوسف، تعدادی از مسئولین اجرائی شهرستان و نمایندگان شوراها و نمایندگان بخش کشاورزی،صنعتی و معدنی به بیان مشکلات قضایی شهرستان پرداختند.

استقبال از معاون قضائی دادستان کل کشور

معاون قضائی دادستان کل کشور در بدو ورود به شهرستان خوسف مورد استقبال فرماندار ، امام جمعه،رئیس دادگستری، دادستان و جمعی از مدیران قرار گرفت

در ادامه بیننده گزارش تصویری باشید :