// ۲۹ فروردين ۰۱ ، ۱۵:۵۰
فرمانده ارشد آجا: هرگونه تجاوز به مرزها پاسخ دندان‌شکن دارد

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز اقتدار هر ابرقدرتی را در هم شکسته است و بدون شک هرگونه تجاوز به مرزهای کشور پاسخ دندان‌شکن خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، امیر سرتیپ دوم ستاد جلیل شاطری روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و رژه خودرویی نیروهای مسلح در بیرجند افزود: ما سربازان ولایت و گوش به فرمان ولی فقیه هستیم و به همه گروه‌های معاند و مخالف اعلام می‌کنیم که دستور آتش به اختیار صادر شده است.

وی تاکید کرد: هر گروه یا فردی که قصد تجاوز به میهن اسلامی را داشته باشد، دو راه بیشتر ندارد اینکه باید تسلیم شود و برگردد یا مقابله کند، ما آدم‌کش نیستیم ولی کسی که مقابله سخت بکند راهی جز کشتن ندارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ ارتش گفت: امروز زمین و آسمان شاهد رشادت‌های شهدایی است که رفتند و جانشان را تقدیم کردند تا ایران بماند و ایرانی در امنیت و آرامش زندگی کند.

وی اظهار داشت: زمین و آسمان شاهد شکستن استخوان‌های شهید کبریایی در پادگان دژ خرمشهر، جداکردن سر خلبان تیزپرواز اقبالی، ۲ تکه کردن خلبانان توسط رژیم بعث و سایر جنایات است، رشادت‌های دلاورمردان شب زنده‌دار در تنگه چذابه از یاد نخواهد رفت.

امیر سرتپ دوم شاطری افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران گوش به فرمان رهبری است و برای حفظ اقتدار ایران اجازه هیچ گونه تجاوزی را به بدخواهان نظام و انقلاب نخواهد داد.

این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان جنوبی، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین استان، جمعی از مدیران استانی، خانواده‌های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی، یگان‌های منتخب نیروهای مسلح مستقر در خراسان جنوبی در مسیر بلوار پاسداران شهر بیرجند رژه خودرویی انجام دادند.