رسالت رسانه‌ها، پیگیری مشکلات مردم است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و و امام جمعه بجنورد گفت: رسالت رسانه‌ها پیگیری مشکلات مردم برای رفع آن‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ،حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، در شورای آموزش و پرورش استان که امروز ۱۹ شهریورماه در استانداری خراسان شمالی برگزار شد، با اشاره به اینکه رسانه‌ها براساس رسالتی که دارند باید از حاشیه‌ها دوری کنند و از رفتاری که شایسته جایگاه آن‌ها نیست، برحذر باشند، اظهار کرد: سوالات خبرنگاران نیز باید درباره گرفتاری‌های درون جامعه باشد و فضای عمومی را با اقداماتی که دولت اسلامی انجام می‌دهد همراه کنند.

وی با بیان اینکه سفرهای مناسبی از سوی اعضای هیئت دولت و معاونان رئیس جمهور طی ۲ هفته گذشته به استان انجام شد، بیان کرد: نباید با حاشیه پردازی، سفر مسئولان به استان را به حاشیه ببریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین برگزاری میزهای خدمت در نمازهای جمعه توسط مسئولان به ویژه استاندار خراسان شمالی را از جمله اقدامات بزرگ در استان دانست و افزود: این قبیل اقدامات که سبب راحتی کار مردم شده است آنطور که باید به چشم نمی‌آید و از رسانه‌ها درخواست دارم فعالانه این گونه اقدامات را رصد کنند تا استمرار داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اربعین یک سرمایه است، اظهار کرد: سرمایه بزرگی توسط امام حسین(ع) ایجاد شده که دل‌ها را روانه می‌کند و به سمت کربلا می‌کشاند.

وی پیام حق طلبی امام حسین (ع) را از دیگر سرمایه‌های اربعین برشمرد و افزود: اگر از این سرمایه حراست کنیم هدف امام حسین(ع) محقق می‌شود.


کد خبرنگار : 100