حریق در واحد تجاری چهکند بیرجند، خسارت جانی نداشت

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند از تلاش یک ساعته آتش‌نشانان برای اطفای حریق واحد تجاری در چهکند بیرجند خبر داد و گفت: این تلاش نتیجه‌ بخش بوده و حادثه خسارت جانی نداشت.
حریق در واحد تجاری چهکند بیرجند، خسارت جانی نداشت
به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، علی حیاتی، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: ساعت ۳ و ۱۲ دقیقه بامداد حادثه آتش سوزی در مغازه سوپر مارکت واقع در خیابان پیامبر اعظم(ص) شهرک چهکند به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی بیرجند اعلام شد.

وی افزود: اولین تیم عملیاتی از ایستگاه ۵ به محل اعزام شدند که با مشاهده حجم زیاد آتش در خواست نیروی کمکی کرده و تیم عملیاتی از ایستگاه شش بیرجند به محل حادثه اعزام شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند خاظرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته و تیم‌های عملیاتی پس از قطع جریان گاز و برق اقدام به مهار شعله‌های آتش کردند.

حیاتی با بیان اینکه اطفا حریق کامل این حادثه حدود یک ساعت طول کشید و پس از آن عملیات تهویه دود انجام شد، یادآور شد: این اتفاق در زمان بسته بودن درب مغازه حادث شده و بررسی علت آن نیز به زمان دارد.


کد خبرنگار : 100