۱۹ طرح عمرانی در شهرستان درمیان افتتاح شد

 همزمان با سومین روز دهه فجر ۱۹ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۵۵۴ میلیون تومان در بخش میاندشت شهرستان درمیان افتتاح شد.۱۹ طرح عمرانی در شهرستان درمیان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری بازتاب خراسان فرماندار درمیان روز پنجشنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: دفتر پیشخوان دولت در روستای بورنگ و سنگ فرش معابر روستای گسک به نمایندگی از این طرح‌ها امروز به بهره‌برداری رسید که در مجموع  بیش از هفت هزار نفر از مزایای این طرح‌ها در روستاهای بخش میاندشت برخوردار شدند.

حسینعلی بخشی از افتتاح ۷۷ طرح با اعتبار ۴۱ میلیارد و ۱۲۷ میلیون تومان به مناسب دهه فجر در این شهرستان خبر داد و افزود: عملیات اجرایی ۹ طرح با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: از مجموع طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال ۴۴ مورد در راستای محرومیت‌زدایی و افزایش ضریب برخورداری در مناطق روستایی اجرا شده است.

فرماندار درمیان گفت: رویکرد اصلی ما در افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی، افزایش شاخص‌های برخورداری مردم و توجه ویژه به نقاط روستایی برای پایداری جمعیت است.

وی اضافه کرد: اقدامات بنیاد علوی نیز در راستای ارتقای زیرساخت‌های شهرستان قابل تقدیر است و این نهاد انقلابی تاکنون مشارکت چشمگیری در اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه داشته است.

دیدار مردمی و برگزاری میز خدمت در روستای گسک از دیگر برنامه‌های فرماندار و مسوولان شهرستان درمیان در سومین روز دهه فجر بود.