آیا میدانستید که ۳۶ دستگاه موتورسیکلت به محیط‌بانان خراسان جنوبی اختصاص یافته

۳۶ دستگاه موتورسیکلت به محیط‌بانان خراسان جنوبی اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری بازتاب خراسان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی از نوسازی ناوگان موتوری این اداره کل خبر داد و گفت: در این مرحله ۳۶ دستگاه موتورسیکلت به محیط‌بانان خراسان جنوبی اختصاص یافت.

اسدالله حاتمی، امروز پنجشنبه ۱۴ بهمن به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: با توجه به وسعت مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست در خراسان جنوبی و تنوع گونه‌های گیاهی و جانوری، حفظ محیط زیست و تنوع زیستی از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بر همین اساس به دنبال رایزنی‌های انجام شده با سازمان متبوع، طی دو مرحله تعداد ۳۶ دستگاه موتورسیکلت به حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی اختصاص و تحویل داده شد.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی ضمن قدردانی از نگاه ویژه مقام عالی سازمان به محیط‌بانان و اقدامات ارزشمندی که از سوی مسوولان این سازمان در راستای رفاه کاری قشر محیط‌بان در حال انجام است گفت: موتورسیکلت‌های تحویلی، پرقدرت، پیشرفته و دارای سیستم GPS بوده که به ناوگان حمل و نقل حفاظت محیط زیست استان اضافه شده است.

وی اظهار کرد: این موتورسیکلت‌ها با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با توجه به وسعت و نیاز هر منطقه، بین شهرستان‌های استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام /