وقوع۸۶ فقره تصادف در بولوار پیامبر اعظم(ص) بیرجند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی از وقوع بیش از ۸۶ فقره تصادف در بولوار پیامبر اعظم(ص) از ابتدای امسال و مجروح شدن ۴۵ نفر در این تصادفات خبر داد و گفت: حوادث و تصادفات این بولوار یکی از دغدغه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی استان شده است.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، سرهنگ علیرضا عباسی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از ابتدای امسال بیش از ۸۶ فقره تصادف در بولوار پیامبر اعظم(ص) بیرجند به وقوع پیوسته که اکثر آن‌ها شدید و منجر به خروج از راه یا واژگونی بوده است و متأسفانه ۴۵ نفر در این حوادث مجروح شده‌اند.

وی تصریح کرد: مسیر تفرجگاه‌هایی مثل بند امیرشاه و بند دره از این بلوار بوده و از طرفی عریض بودن و نبود ایمنی کافی در این معبر باعث شده، شاهد تصادفات زیادی در این بلوار باشیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی افزود: کمبود تجهیزات هوشمند کنترل ترافیک، مشکلات هندسی و ایمنی پایین این معبر و از طرفی سرعت بالای وسایل نقلیه را عامل مؤثر در وقوع تصادفات این بلوار بوده و از شورای ترافیک و دستگاه‌های مسئول درخواست می‌شود برای ارتقای ایمنی این معبر تصمیمات کاربردی و جدی اتخاذ شود.

عباسی با بیان اینکه افزایش ۱۳۰ درصدی تصادفات منجربه جرح ماه جاری در مرکز استان عامل نگران کننده در استان است، تصریح کرد: نقش خانواده‌ها را در کاهش تصادفات، کنترل و نظارت بر جوانان و نوجوانان غیرقابل انکار است.

وی در پایان از والدین خواست چنانچه موتورسیکلت و خودرو در اختیار فرزندان خود قرار می‌دهند حتما به صورت مستمر بر رفتارهای ترافیکی آن‌ها نظارت داشته باشند


کد خبرنگار : 100